سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۲۵:۲۲

بیش از ۴۰۰ کیلوموادمخدر در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی جزئیات کشف بیش از ۴۰۰ کیلوموادمخدر در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و کرمان را تشریح کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

بیش از ۴۰۰ کیلوموادمخدر در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و کرمان کشف شد

پیشگیری از وقوع جرم

بیش از ۴۰۰ کیلوموادمخدر در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و کرمان کشف شد

سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت اجتماعی‌ و همگانی شدن مسئله مقابله با اعتیاد و مواد مخدر در جامعه اظهار داشت: راه‌اندازی گروه‌های مردمی برای مبارزه با مواد مخدر در کنار برنامه‌های فرهنگی از هدف‌گذاری‌های امسال برای کاهش اعتیاد و مبارزه و مقابله با آن در استان باید باشد.

وی افزود: معضل اعتیاد و پدیده مواد مخدر، نیازمند مبارزه ای فراگیر و پیوسته در ابعاد مختلف است که در این میان مبارزه ریشه دار فرهنگی، می تواند تضمین کننده بهره‌دهی فعالیت های دیگر بخش ها باشد زیرا با تلاش فرهنگی می‌توان از گسترش روزافزون اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در کشور جلوگیری کرد و در این راستا، سلامت فردی و اجتماعی را به جامعه بازگرداند.

عزیزی عنوان کرد: اعتیاد به مواد مخدر، بلای خانمان سوزی محسوب می‌شود که اجتماع را گرفتار خود می‌کند و تقویت زیرساخت‌های مبارزه با این بلایای خانمان‌سوز از قبیل افزایش مهارت‌های زندگی، ایجاد نشاط و شادابی، گسترش امکانات تفریحی بهعنوان زیربنای روش‌های زندگی در هر اجتماعی می‌تواند ارتقای پیشگیری و مبارزه درباره آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به مصرف مواد مخدر را افزایش دهد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف محموله بزرگ موادمخدر در استان مرکزی گفت: در عملیات موفق ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی یک توزیع کننده گسترده مواد مخدر شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با مشخص شدن حضور این فرد در شهرستان بم، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به این شهرستان اعزام شدند.

عزیزی ادامه داد: در یک اقدام موفق پلیسی و در عملیاتی مشترک با پلیس شهرستان بم در استان کرمان، ماموران پلیس موفق به کشف 403 کیلوگرم تریاک و دستگیری فرد قاچاقچی شدند.

عزیزی بیان کرد: اگر مشارکت عمومی و مراقبت خانواده ها به عنوان یک اصل مهم در تهدید سلامت اجتماعی جدی گرفته نشود و آحاد مردم در مقابله با این بلای خانمانسوز ایفای نقش نکنند، ناهنجاری هایی از جمله سرقت، بد اخلاقی های اجتماعی و آسیب های خانوادگی، جامعه را نشانه خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت