چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۰۰:۵۴

بودجه شهرستان ساوه ۷۰ درصد افزایش یافت

محمدرضا منصوری گفت: بودجه مصوب امسال ساوه با ۷۰ درصد افزایش نسبت به دوسال گذشته در بین ۱۲ شهرستان استان در رتبه نخست قرار گرفت.

نماینده مردم ساوه در مجلس:

بودجه شهرستان ساوه ۷۰ درصد افزایش یافت

پول نفت

بودجه شهرستان ساوه ۷۰ درصد افزایش یافت

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درساوه، با اشاره ضرورت برطرف‌سازی مشکل آب شرب ساوه اظهار داشت: شهرستان ساوه به‌سبب ظرفیت‌های فراوانی که در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه صنعتی دارد و میزبان بزرگترین شهر صنعتی کشور است، در سال‌های آینده با مهاجرپذیری بیشتر و رشد جمعیت مواجه می‌شود که توجه به این مهم، ضرورت پیگیری برای برطرف کردن مشکل آب این منطقه را دوچندان می‌کند که خوشبختانه افزایش بودجه آن نسبت به گذشته اتفاق خوشایندی است.

وی افزود: ساوه ظرفیت‌های فراوانی در صنعت و اشتغال دارد و باید از ظرفیت‌های آن به عنوان میزبان بزرگترین شهر صنعتی کشور، در راستای پیشرفت و توسعه استفاده کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بودجه براساس اولویت‌بندی پروژه‌ها هزینه می‌شود، یکی از پروژه‌های مهم که در اولویت بودجه قرار دارد، برطرف کردن معضل کم‌آبی در این شهرستان است که با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی در این منطقه نقش به‌سزایی در شکوفایی این ظرفیت‌ها دارد.

منصوری بیان کرد: طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز و سد کوچری به شهرستان ساوه چند سالی می‌شود که قرار است اجرا شود، اما در گیر و دار کمبود اعتبار قرار گرفته و تاکنون تنها پنج کیلومتر از این پروژه اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برای تامین اعتبار اجرای این طرح رایزنی‌هایی با مسئولان وزارت نیرو انجام شده و تلاش داریم این پروژه مهم و حیاتی برای شهرستان ساوه هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه ادارات از بودجه برخوردار می‌شوند ولی پروژه آب، بهداشت و ساماندهی راه‌ها در اولویت لیست بودجه قرار دارند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت