شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۵۱:۵۵

بهسازی بیش از هفت‌هزار انشعاب برق در شهرستان فراهان

مدیر توزیع برق شهرستان فراهان گفت: بیش از هفت‌هزار انشعاب برق شهری و روستایی پارسال در این شهرستان بهسازی شد.

اجتماعی؛

بهسازی بیش از هفت‌هزار انشعاب برق در شهرستان فراهان

«یونس بابا مرادی» روز شنبه افزود: با انجام ۲ عملیات مدیریت بحران و خط گرم، ۱۹کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرستان اصلاح شد و بیش از ۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی در مناطق روستایی و شهری مقاوم‌سازی شده است.

وی بیان کرد: جایگزینی ۴۳ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار با صرف اعتبار ۳۸ میلیارد ریال، بهینه‌سازی چهارهزار لامپ در معابر و اضافه کردن بیش از ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی جدید در مناطق شهری و روستایی شهرستان فراهان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

مدیرتوزیع برق شهرستان فراهان ادامه داد: تامین برق ۴۵۴ مشترک جدید با نصب لوازم اندازه‌گیری و نصب یک دستگاه سکسیونرگازی موتوردار با قابلیت اتوماسیون در مسیر فیدر تامین کننده شهرهای خنجین و تلخاب برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش زمان رفع خاموشی‌ها، از دیگر فعالیت های صورت گرفته در سال ۹۸ است.

بابامرادی اظهار داشت: مصرف برق با توجه به گرم شدن هوا و حضور بیشتر مردم در منازل روبه افزایش است که انتظار است مشترکان نسبت به مصرف بهینه برق توجه جدی داشته باشند.

مدیریت توزیع برق شهرستان فراهان تامین برق پایدار و مطمئن به چهار شهر و ۸۱ روستا به طول ۸۰۰ کلومتر شبکه فشار متوسط ، ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۷۷۶ دستگاه ترانسفورماتور در مساحتی بالغ بر یک‌هزار و ۹۰۰ کیلومترمربع را برعهده دارد.

شهرستان فراهان به مرکزیت شهر فرمهین دارای دو بخش مرکزی و خنجین است و در فاصله ۴۵ کیلومتری اراک – مرکز استان مرکزی – قرار دارد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت