یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۱۷:۲۱

بهره برداری از پایگاه سلامت /۳مرکز دیگر امسال افتتاح می شود

آئین بهره برداری از پایگاه سلامت در یکی از مناطق حاشیه نشین شهر خمین برگزار شد و مقرر است تا پایان سال جاری سه پایگاه سلامت دیگر نیز در این شهرستان افتتاح شود.

درخمین؛

بهره برداری از پایگاه سلامت /۳مرکز دیگر امسال افتتاح می شود

به نقل از خبرگزاری مهر، جواد جواهری، رییس دانشکده علوم پزشکی خمین صبح پنجشنبه در آیین بهره برداری از پایگاه سلامت خمین اظهار داشت: تاکنون در سطح کشور شش هزار ساختمان درمانی ساخته و ۱۸هزار خانه بهداشت، نوسازی و تجهیز شده است.

وی افزود: در همین راستا در شهرستان خمین نیز از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت تا کنون پنج پایگاه سلامت احداث شده و به بهره‌ برداری رسیده‌ و سه پایگاه سلامت نیز  همزمان با دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین ادامه داد: این ساختمان امروز به عنوان ششمین پایگاه سلامت، با متراژ ۷۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۵۰ مترمربع، با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: زمین این پایگاه سلامت توسط یکی از خیران شهرستان خمین واگذار و این پروژه طی هشت ماه ساخته و تجهیز شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین تصریح کرد: همچنین خانه بهداشت روستای برفیان از توابع شهرستان خمین که از سال ۸۷ غیرفعال شده بود، آذر ماه امسال دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است تا روستاهای اطراف که از شهر خمین فاصله زیادی دارند بتوانند راحت‌تر از خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت