دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۰۹:۰۸

بهره برداری از ۶ طرح درمانی تامین اجتماعی تا پایان امسال

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۶ طرح درمانی تامین اجتماعی تا پایان امسال در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

روح الله سهرابی:

بهره برداری از ۶ طرح درمانی تامین اجتماعی تا پایان امسال

بهره برداری از طرح های تامین اجتماعی

به‌گزارش پیک راستان به نقل از  تسنیم ، روح الله سهرابی ظهر امروز در آیین  افتتاح دو طرح درمانی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک که با حضور نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی انجام شد با اشاره به هزینه کرد در این طرح اظهار داشت: برای ساخت و بهسازی این بخش در ۷۰ متر مربع فضا یک میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای تامین تجهیزات پزشکی و سایر ملزومات ۶۰ میلیون تومان و برای خرید دستگاه سنگ‌شکن چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۶ طرح درمانی تامین اجتماعی دیگر استان مرکزی اعم از پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره)، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شازند، درمانگاه شهرستان زرندیه، ارتقاء و تجهیز بخش رادیولوژی بیمارستان شازند، راه‌اندازی بخش‌های فیزیوتراپی و NICU بیمارستان شهید چمران ساوه تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

سهرابی تصریح کرد: توسعه، تجهیز و بازسازی آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) در فضایی با وسعت ۴۸۵ متر مربع با هزینه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ایجاد شده و همچنین عملیات اجرایی  پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین طرح‌های  عمرانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: این طرح دارای چهار هزار و  ۲۰۰ متر مربع زیربنا با اعتبار اولیه ۱۶ میلیارد تومان از سال گذشته آغاز شده و خوشبختانه این طرح دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی بوده است که به بهره برداری نزدیک میشود.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت