یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۲۴:۳۵

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و بهداشتی در تفرش

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، طرح‌های عمرانی و بهداشتی در روستای خانک تفرش افتتاح شد.

با حضور استاندار مرکزی انجام شد؛

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و بهداشتی در تفرش

تفرش

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و بهداشتی در تفرش

به نقل از ندای تفرش، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، طرحهای عمرانی و بهداشتی در روستای خانک تفرش افتتاح شد.

پروژه گازرسانی به ۵ روستا در تفرش به بهره برداری رسید

مشعل گاز رسانی به روستاهای خانک، ابره‌در، دیزج، کندج و جلایر توسط مسئولان روشن شد و تعداد ۷۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیهی برخوردار شدند. برای انجام این طرح گازرسانی مبلغ ۵ میلیارد و ۶۹۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از منبع استانی هزینه شده است.

بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای خانک با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال

در این سفر استانی ساختمان جدید خانه بهداشت روستای خانک افتتاح شد. تا از این پس این مرکز با حضور دو بهورز، به ساکنان سه روستای اقماری کندج، جلایر و فرسمانه خدمات بهداشتی ارائه کند. این خانه بهداشت با زیربنای ۹۰ مترمربع با مبلغ حدود ۹۰ میلیون تومان در راستای طرح تحول نظام سلامت بنا شده است.

استاندار و مسئولان مرکزی پس از دیدار با خانواده شهید “امیر خانکی”، پانزدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در سال جاری را در روستای خانک تفرش برگزار کردند.

شهید امیر خانکی در سال ۶۳ و در عملیات بدر به شهادت رسیده است.

پروژه آبرسانی به ۳ روستای تفرش به بهره‌برداری رسید

۳ پروژه آبرسانی در روستاهای خانک، دیزج و خرازان تفرش به بهره برداری رسید؛ و تعداد ۳۷۹ خانوار از نعمت آب شرب برخوردار شدند. جهت انجام عملیات آبرسانی به ۳ روستای فوق اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتاد میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت