شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۳۸:۴۷

بهره‌برداری از ۱۴۰ طرح بسیج سازندگی استان مرکزی در دهه فجر/اعزام ۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از افتتاح ۱۴۰ طرح عمرانی و تولیدی بسیج سازندگی به ارزش ۱۷۰میلیارد ریال در دهه فجر امسال در استان مرکزی خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اعلام کرد

بهره‌برداری از ۱۴۰ طرح بسیج سازندگی استان مرکزی در دهه فجر/اعزام ۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم

امید محترمی، مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ از بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی و تولیدی خبر داد و گفت: بسیج سازندگی استان برای تحقق عدالت و پیشرفت در دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۴۰ طرح عمرانی و تولیدی به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد کرد.

محترمی اظهار کرد: این طرح‌ها با مشارکت ۴۰۰ گروه جهادی و ۱۲ هزار جهادگر انجام‌شده و در جهت اشتغال و کارآفرینی هم ۴۵ کارگاه تولیدی افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان ادامه داد: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۰ گروه جهادی برای اجرای طرح‌های عمرانی و پزشکی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۰۰ سری جهیزیه هم آماده‌شده و بین زوج‌های جوان کم برخوردار توزیع خواهد شد همچنین ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر هم به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: شعار بسیج سازندگی استان مرکزی در دهه فجر؛ خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت است که امیدواریم شاهد آثار و نتایج مؤثری در این ایام‌الله باشیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت