دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۵۱:۵۴

بهره‌برداری از ۱۲پروژه عمرانی ورزشی طی دهه فجر سال جاری در مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی با اعتبار بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال در استان مرکزی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۲پروژه عمرانی ورزشی طی دهه فجر سال جاری در مرکزی

عابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  این پروژه ها در شهرستان های خمین، خنداب، اراک، کمیجان، زرندیه، ساوه، تفرش، شازند و فراهان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱۰ پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی در استان در انتظار اعتبار است، افزود: طی ۴۰ سال اخیر سرانه ورزش استان از شش هزارم مترمربع به ۸۶صدم مترمربع، تعداد باشگاه های ورزشی از سه باشگاه به ۴۰۰ باشگاه، تعداد رشته های فعال از ۱۲ رشته به ۴۷ رشته، تعداد قهرمانان بین المللی، آسیایی و جهانی از صفر به ۱۱۴ نفر و تعداد سمن‌های جوانان در حوزه مشارکت اجتماعی از صفر به ۵۵ سمن ارتقا پیدا کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: ورزش استان مرکزی طی چند سال اخیر هم در حوزه قهرمانی و هم در بخش همگانی و حوزه بانوان توسعه و گسترش داشته است.

حقدادی خاطرنشان ساخت: حضور ورزشکاران استان در رقابت های برون مرزی و کشوری طی سال جاری به ویژه در ورزش بانوان و کسب مدال های رنگارنگ گویای گسترش و توسعه ورزش استان است و البته این تحول با تلاش هیات های ورزشی و حامیان ورزش در استان اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب هستیم و چهل سالگی یعنی بلوغ، لذا آنطور که شایسته است برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن دهه فجر امسال که مقارن است با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در همین راستا اجرای برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد.

حقدادی همچنین با اشاره به برگزاری مجمع انتخابی رئیس هیات ورزش پهلوانی استان در روز گذشته بیان داشت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای چند سالی است با حمایت های فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای و برنامه‌ریزی مدون توسط هیات، گرایش نوجوانان و نونهالان را به سمت این ورزش داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: امروز ورزش پهلوانی و زورخانه ای نه تنها به افراد با سن بالا و پیشکسوتان منحصر نیست، بلکه از آن روش و حالت سنتی و انحصارطلبی خارج شده، لذا شاهد حضور نوجوانان و نونهالان در بخش‌های مختلف این ورزش حتی مرشدی و پایه هستیم و این ورزش در خانواده ها همانند دیگر ورزش های پرطرفدار مطرح است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت