شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۰۹:۲۶

بهره‌برداری از سه طرح عمرانی در شهرستان خنداب کلید خورد

در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره‌برداری از سه طرح عمرانی سالن ورزشی شهدای فرهنگی شهر خنداب، مرکز سلامت روستای «دیزآباد» و خانه بهداشت روستای «قلیج تپه» در شهرستان خنداب کلید خورد.

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

بهره‌برداری از سه طرح عمرانی در شهرستان خنداب کلید خورد

سه طرح عمرانی در شهرستان خنداب

بهره‌برداری از سه طرح عمرانی در شهرستان خنداب کلید خورد

به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره‌برداری از سه طرح عمرانی، سالن ورزشی شهدای فرهنگی شهر خنداب، مرکز سلامت روستای «دیزآباد» و خانه بهداشت روستای «قلیج تپه» با حضور مهدی زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و جمعی از مسئولانی شهرستانی کلید خورد.

رئیس بیمارستان «مهر» خنداب؛

ملبوبی، رئیس بیمارستان «مهر» خنداب در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم خنداب، گفت: برای ساخت مرکز جامع سلامت روستای «دیزآباد» چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که سه میلیارد ریال از این هزینه‌ها توسط خیرین و مابقی آن توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده است.

ملبوبی اظهار کرد: در حال حاضر پزشک عمومی، ماما، کاردان و مسئول بهداشت در مرکز جامع سلامت روستای «دیزآباد» مستقر است، داروخانه این مرکز نیز روز دوشنبه به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح خانه بهداشت «قلیچ‌تپه» با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال
خانه بهداشت روستای «قلیچ تپه» با مساحت ۸۵ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال به بهره‌برداری رسید که اهالی این روستا می‌توانند از روز دوشنبه برای بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و درمانی به این مرکز مراجعه کنند.

سالن ورزشی شهدای فرهنگی «شهید رجائی» برای استفاده دانش آموزان خندابی با حضور مسئولان شهرستانی نیز امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت