شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۵۲:۱۷

بسیج با اقتدار و سربلندی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه بسیج هم‌اکنون با اقتدار و سربلندی در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد گفت: بسیج نسخه شفا بخشی که نظریه پردازی ذهنی نیست بلکه یک راهکار عملیاتی و اجرایی است.

فرمانده سپاه ساوه:

بسیج با اقتدار و سربلندی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند

عرصه‌های مختلف

بسیج با اقتدار و سربلندی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سرهنگ علی رسولی در تجمع بزرگ بسیجیان ساوه که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد با اشاره جایگاه بسیج اظهار داشت: امروز بسیج توانسته آرزوی رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تبدیل به الگوی جهانی و صدور انقلاب به سراسر جهان را عملی کند و این مهم سبب شده پیکره نحس استکبار با تفکر و عمل بسیجی به لرزه درآید و امام راحل به خاطر گستردگی توطئه دشمنان اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی دستور تاسیس بسیج را داد.

وی افزود: شجره طیبه بسیج بعد از 38 سال به الگوی موفق جهان اسلامی نسخه عملی و شفابخش برای نجات مستضعفان جهان تبدیل شده نسخه شفابخشی که نظریه پردازی ذهنی نیست بلکه یک راهکار عملیاتی و اجرایی است و این نسخه است که می تواند ملت‌ها را در سراسر جهان از وجود ظلم، جور واستکباری رهایی  ببخشد و از سراسر قاره های جهان مردم مستضعف به بسیج پیوستند و در برابر استکبار جهانی و مزدورانی مانند داعش با نام جبهه مقاومت ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: مصداق عینی بسیج را می‌توان در بسیج  مردمی سوریه و مردم عراق و لبنان دید و این بیان کننده این است که اگر بخواهیم از شر شیاطین، جبهه استکباری و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار، اسرائیل کودکش و انگلیس خبیث نجات پیدا کنیم بسیج باید با سرعت در جهان گسترش پیدا کند.

رسولی بیان کرد: وظیفه ما بسیجیان، حزب الله، غافله بازمانده از شهدا زن و مردم پیر و جوان این است با وحدت و انسجام جبهه اسلام را پر کنیم و با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت