شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۴۱:۵۵

برگزاری ۵۰ برنامه در هفته هنر انقلاب استان مرکزی

مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و هنری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در این استان آغاز شد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله استان مرکزی:

برگزاری ۵۰ برنامه در هفته هنر انقلاب استان مرکزی

حمیدرضا طهماسبی افزود: تجدید میثاق با شهدای والامقام تجلیل از خانواده معظم شهید فرهنگی هنری و تکریم از پرستاران و جامعه پزشکی مدافعان سلامت با حضور در بیمارستان‌های درمان کرونا در استان و اهدای گل و اثر هنری و اجرای موسیقی از برنامه مهم بسیج هندمندان در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: ساخت پنج اثر تجسمی همزمان با هفته هنر انقلاب برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی عکس و خوشنویسی، حضور در برنامه صدا و سیما، رونمایی از پنج اثر هنری فاخر هنرمندان انقلابی در این برنامه و اهدا سردیس سردار سلیمانی در هفته هنر انقلاب به هنرمندان منتخب از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان در استان است.

مسوول بسیج هنرمندان استان مرکزی بیان کرد: برگزاری جشنواره نمایش خانگی استانی توسط انجمن نمایش سازمان، مسابقات نقاشی و عکس، برگزاری برنامه فرهنگی و ادبی محافظان سلامت در قالب دلنوشته خاطره شعر در ساوه، کتابخوانی انتظار ساوه و همچنین جنگ شادی و اجرای گروه‌های سرود، تئاتر و موسیقی و با حضور هنرمندان در محله های پر جمعیت شهرها از مهم ترین اقدامات ابن نهاد انقلابی در هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی است.

طهماسبی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخش عمده‌ای از برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی استان مرکزی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

۲۰ فروردین ماه سالروز شهادت شهید آوینی با عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت