پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۲۴:۲۹

برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس در استان مرکزی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان در سال ۹۷ برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس در استان مرکزی

کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس

برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس در استان مرکزی

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان با اشاره به این کنگره اظهار داشت: این کار اقدامی پسندیده است و به طور قطع هر کاری به منظور خشنود‌سازی خداوند انجام شود خدا هم ما را یاری می‌کند بنابر‌این با توکل بر خدا و اعتماد‌ به نفس در این زمینه قدم می‌گذاریم.

وی افزود: این راه تا ظهور ولی‌عصر(عج) ادامه دارد و اصل جریان باید ادامه پیدا کند و این نشانه لطف خدا است، برگزاری این کنگره کاری بسیار مهم و مقدس است و هرچه بیشتر به آن توجه کنیم نتایج مطلوب‌تری می‌گیریم و به این کنگره باید به عنوان کلاس بزرگ انسان‌سازی، کلاس عاشوراییان و کربلاییان و راه خدا و جانبازان نگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به راه‌کار‌ها و لزومات این کنگره گفت: چند نکته در این راستا قابل ذکر است که یکی از آنها کمیته علمی این اقدام است کمیته علمی که بار علمی را بر عهده دارد مهم‌ترین رکن است و باید در این راستا افراد اهل قلم و با تدبیر انتخاب شوند البته درصد کمی از این افراد در استان مرکزی قرار دارند و باید از قم و دیگر جاها این افراد را انتخاب کنیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: سایت‌هایی که در این کنگره فعال هستند رکن مهمی را تشکیل می‌دهند به روز بودن و با کیفیت بودن اطلاعات این سایت‌ها بسیار مهم است اطلاعات این سایت‌ها باید در تراز امام و انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه دیگر استان‌ها این کنگره‌ها را برگزار می‌کند اما اهمیت این کنگره در استان مرکزی را ندارند،کنگره استان مرکزی در راس آن امام(ره) است هر چند در این استان امام خمینی(ره) در راس تمام مسائل قرار دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اقدامات امام راحل عنوان کرد: نقش امام (ره) در تمام مسائل قابل توجه است و در ادامه راه ایشان باید در مبارزه با دشمن کوتاهی نکنیم و این جنگ هرچقدر هم که طول بکشد ما آمادگی لازم را داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروزه صدها مسئله جدید ذکرشده و باید در کتاب‌ها و مقاله‌ها جهاد در این مسائل جدید نوشته‌و بیان شود امیدواریم با همکاری نهاد‌ها و ارگان‌ها این کنگره بسیار مطلوب و دل‌چسب برگزار شود و به نتیجه‌های دلخواه برسد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت