جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۰۶:۴۱

برگزاری پنجمین نمایشگاه و جشنواره یلدا با ۱۱۰ غرفه در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: پنجمین نمایشگاه و جشنواره یلدا از ۱۹ آذرماه به مدت ۶ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌‌های بین‌المللی استان مرکزی:

برگزاری پنجمین نمایشگاه و جشنواره یلدا با ۱۱۰ غرفه در استان مرکزی

مهدی جهان‌میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به برگزاری نمایشگاه یلدا در استان مرکزی اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه و جشنواره یلدا از 19 آذرماه به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گشوده می‌شود.

وی افزود: این رویداد با بیش از 110 غرفه در محل سالن پرشیا نمایشگاه‌های بین‌المللی استان به مساحت سه هزار متر مربع برگزار می‌شود و در آن کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان در شب یلدا عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: این جشنواره با حضور غرغه‎‌هایی از استان‌های مختلف کشور شامل آذربایجان شرقی و غربی، فارس، کرمانشاه، اصفهان، یزد، کرمان، گیلان، خراسان، خوزستان، مازندران و مرکزی برگزار می‌شود.

جهان‌میرزایی بیان کرد: از برنامه‌های جانبی در جریان برگزار این جشنواره می‌توان به برگزاری هر روزه جشن و موسیقی سنتی زنده اشاره کرد، این نمایشگاه از 19 آذرماه تا 24 آذرماه از ساعت 15 تا 21 پذیرای شهروندان و علاقه‌مندان به بازدید است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت