شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۲۴:۴۶

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی «صبح و نشاط»

همایش پیاده‌روی خانوادگی «صبح و نشاط» روز جمعه سوم اسفندماه در فراهان برگزار می‌شود.

در فراهان؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی «صبح و نشاط»

محمد غلامحسيني، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر از برگزاري همايش پیاده‌روی صبح و نشاط در فراهان خبر داد.

وي افزود: ابن برنامه در راستاي ايجاد نشاط و روحيه ورزشي در ميان شهروندان فراهاني در روز جمعه سوم اسفندماه ۹۷ در شهر فرمهين برگزار می‌شود.

غلامحسيني اظهار كرد: آغاز این برنامه از ساعت ۶:۳۰ صبح از بوستان شهداي گمنام فرمهين است که شهروندان پس از طی مسیر تعیین‌شده به مجتمع تفريحي و توريستي كوثر شهر فرمهين رسیده و در آنجا نیز مراسم اختتامیه و قرعه‌کشی جوایز ارزنده برگزار خواهد شد.

رئيس اداره ورزش و جوانان فراهان بيان كرد: ایجاد ایستگاه‌های سلامت و جنگ شادی در این همایش پیاده‌روی از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این همایش پیاده‌روی خانوادگی است.

وي افزود: اقشار مختلف مردم در این همایش ورزشی خانوادگی شرکت کردند و هدایای مختلفی در قالب قرعه‌کشی ازجمله ده‌ها دستگاه دوچرخه، وسایل ورزشی و کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در بین شرکت‌کنندگان توزیع‌شده است.

غلامحسيني گفت: اين برنامه به‌صورت سراسری از شبکه سه سیما و شبکه استانی در قالب برنامه «صبح و نشاط» با شعار «چهل سال ورزش، چهل سال افتخار» پخش می‌شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت