جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۲۹:۰۲

برگزاری هجدهمین کنفرانس ملی جوش و آزمایش‌های غیرمخرب در دانشگاه اراک+عکس

هجدهمین کنفرانس ملی «جوش و بازرسی» و هفتمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب با حضور اساتید مطرح اروپایی در دانشگاه اراک در حال برگزاری است.

برگزاری هجدهمین کنفرانس ملی جوش و آزمایش‌های غیرمخرب در دانشگاه اراک+عکس

کنفرانس ملی جوش و آزمایش‌های غیرمخرب

برگزاری هجدهمین کنفرانس ملی جوش و آزمایش‌های غیرمخرب در دانشگاه اراک+عکس

به نقل از نسل فردا؛ هجدهمین کنفرانس ملی «جوش و بازرسی» و هفتمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب در دانشگاه اراک در حال برگزاری است.

حسین مستعان دبیر علمی این کنفرانس در گفتگو با خبرنگار نسل فردا، گفت: در این کنفرانس که همه‌ساله در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، مهمانان و سخنرانانی از کشورهای مطرح اروپا حضور دارند. پرفسور «آلتینو» از پرتغال، «نیکسا نریچ» از دانشگاه «اسپلیت» و «ایویکا گاراسیچ» از دانشگاه «زاگرب کرواسی» سخنرانان روز نخست این کنفرانس هستند.

وی افزود: در طول برگزاری کنفرانس‌، کارگاه‌ها و ورک شاپ‌هایی با موضوعات متنوع و جذاب توسط اساتید مطرح کشوری و بین‌المللی تدریس خواهد شد.

مستعان، تعداد مقالات ارسالی در این کنفرانس را چشمگیر خواند و اظهار کرد: بیش از ۱۵۱ مقاله در موضوعات مرتبط با جوش و آزمایش‌های غیرمخرب به این کنفرانس ارسال‌شده که در یک ماراتن یک‌روزه تمامی این مقالات از سوی داوران کنفرانس، مورد داوری قرارگرفته است.

دبیر علمی کنفرانس خاطرنشان کرد: ۲۸ مقاله در قالب ارائه‌ موضوعی و بیش از ۵۰ مقاله نیز به‌صورت ارائه‌ پوستر، موردپذیرش واقع‌ شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت