یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۴۵:۳۰

برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ ایران مهرماه به میزبانی نیم‌ور محلات

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران مهرماه به میزبانی نیم‌ور محلات برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در اراک:

برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ ایران مهرماه به میزبانی نیم‌ور محلات

نمایشگاه بین المللی سنگ

برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ ایران مهرماه به میزبانی نیم‌ور محلات

به نقل از تسنیم، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ اظهار داشت: تاکنون 500  شرکت داخلی و خارجی برای حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران که در 25 تا 28مهرماه برگزار می‌شود اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: برای تحقق شعار “اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال” لازم است بسترهای لازم برای صادرات سنگ به کشورهای دیگر را با جدیت پیگیری کنیم چراکه تنها راه برون رفت صنعت سنگ ایران از رکود صادرات است و به هر میزان که صادرات افزایش پیدا کند تولید و اشتغال بیشتری ایجاد می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران تصریح کرد: در دیداری که به همراه نماینده مردم محلات و دلیجان و فرماندار محلات با سرکنسولگری ایران در ترکیه داشتیم از وی دعوت به عمل آمد تا به همراه تجار ترکیه در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران حضور داشته باشد که وی موافقت کرد به همراه 40 تاجر و بازرگان ترک در نمایشگاه حضور داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون 400 نفر از تجار خارجی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی ثبت‌نام کرده‌اند، روند ثبت‌نام از تجار و بازرگانان بین المللی همچنان ادامه دارد و با رایزنی‌های انجام شده امسال و برای نخستین‌‌بار چند شرکت از کشور برزیل در نمایشگاه حضور خواهند داشت، این برای نخستین‌بار است که شرکت‌های برزیلی در نمایشگاه های ایران شرکت می‌کنند.

نیکفر عنوان کرد: با نظر مثبت وزیر صنعت، معدن و تجارت و قول مساعد وی در نهمین نمایشگاه سنگ ایران، نمایشگاه‌های سنگ ایران با محوریت نیم‌ور محلات تجمیع می‌شود و این خطه به منطقه جهانی در صنعت سنگ و معدن تبدیل می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران خاطرنشان کرد: برای برگزاری دهمین نمایشگاه ساخت یک سوله جدید به مساحت 6 هزار متر در دستور کار است، حدودا یک ماه است که ساخت این سوله آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت آن تا دهم مهرماه به پایان می‌رسد و این نمایشگاه در 10 کیلومتری جاده محلات به شهر نیم‌ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برپا می‌شود و تولیدات متنوع صنعت سنگ ایران و کشورهای دیگر در هشت سالن تخصصی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به فضای بسیار مناسب نمایشگاه سنگ ایران امسال در نظر است ظرفیت‌های معدنی و سنگ کوپ ایران در فضایی به مساحت 20 هزار متر مربع به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت