جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۰۶:۲۶

برگزاری نخستین رزمایش تولیدات فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نخستین رزمایش تولیدات تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی به همت مرکز فضای مجازی سپاه روح الله ویژه دهه فجر برگزار می‌شود.

معاون سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری نخستین رزمایش تولیدات فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی

سرهنگ پاسدار گودرزی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این رویداد رقابتی که از روز دوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا چهارم ادامه دارد، ۸ تیم از شهرستان‌های استان در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن در سالن ورزشی ستاد سپاه روح‌الله با یکدیگر رقابت می‌کنند و سه تیم منتخب هیأت داوران در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

گودرزی ادامه داد: با توجه به اینکه این رویداد همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، برترین‌های هر بخش ضمن کسب جوایز ارزنده، به عنوان نماینده استان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را دریافت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه بسیجیان، شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی برشمرد و تاکید کرد: نظر به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در مورد اهمیت فضای مجازی و لزوم حضور پرقدرت بسیجیان و افسران جوان جبهه انقلاب، بسیج هم با لحاظ شرایط کنونی در این حوزه با سازماندهی و هوشمندانه ورود پیدا کرده تا بخشی از مأموریت خود را در عرصه جنگ نرم ایفا کند.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، گفت: خوشبختانه جوانان بسیجی امروز در عرصه فضای مجازی نیز توانسته‌اند در مقابل دشمن موفق عمل کنند.

گودرزی تولید محتوا را یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین موارد در فضای مجازی دانست و افزود: دلیل این میزان اهمیت در رابطه با این موضوع، مخاطبان و کاربران میلیونی است که ساعت‌ها به‌منظور بهره بردن و استفاده کردن از این تولیدات محتوایی به فضای مجازی مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت