دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۱۴:۱۳

برگزاری مسابقه مجازی نوروزی آیین‌های استان مرکزی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: مسابقه مجازی نوروزی آیین‌های این استان همزمان با تعطیلات نوروز برگزار می‌شود.

نوروز در خانه:

برگزاری مسابقه مجازی نوروزی آیین‌های استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، علیرضا ایزدی افزود: این برنامه فرهنگی در راستای حفظ و ترویج آیین‌های سنتی نوروز و ایجاد نشاط اجتماعی در میان هم‌وطنان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هم‌وطنان در خانه برای مصون ماندن از بیماری کرونا و برای غنی شدن ایام ماندن در خانه، این مسابقه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند از سفره‌های نوروزی خود به‌صورت عکس و از آیین‌های سنتی و بومی نوروزی منطقه خود فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای تهیه و به این مسابقه ارسال کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مرکزی، اظهار داشت: این مسابقه هر بخش سه برگزیده دارد که هدایا به رسم یاد بود به نفرات برگزیده اهدا می‌شود.
ایزدی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامیmarkazi_cthh عکس و فیلم‌های خود را از تاریخ یک الی ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ به این آدرس ارسال کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت