شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۵۵:۱۵

برگزاری دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی

دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی با حضور فعالان فرهنگی در اراک برگزار شد.

در اراک؛

برگزاری دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی

دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی با حضور حسین حق پناه عضو هیئت تالیف کتاب تفکر و سواد رسانه ‌ای به میزبانی سازمان سراج استان مرکزی در دفتر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان مرکزی برگزار شد.

برگزاری دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در اراک

مهدی برزگری ساکی، مسئول دبیرخانه نهضت سواد رسانه و فضای مجازی استان مرکزی در حاشیه این دوره آموزشی با بیان اینکه طی ۲ سال و نیم گذشته اولین دوره مقدماتی در استان مرکزی برگزار شده است گفت:این دوره اولین دوره تکمیلی تربیت مربی سواد رسانه و فضای مجازی است.

برزگری ساکی افزود: به همت نماینده، ولی فقیه، سپاه روح الله و سایر دستگاه‌های اجرایی مبحث سواد رسانه و فضای مجازی به شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی ورود پیدا کرد و انشاالله برنامه‌های کیفی تری را در سال آینده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: عصر کنونی به عنوان عصر فضای مجازی و رسانه شناخته می‌شود و نوجوانان بیشتر وقت خود را به رسانه‌های نوین و یا به طور جامع در فضای مجازی می‌گذرانند.

مسئول دبیرخانه نهضت سواد رسانه و فضای مجازی استان مرکزی ادامه داد: اگر نوجوانان نحوه استفاده صحیح از این فضا را از قبل نیاموخته باشند میتواند آسیب‌های جسمانی و تاثیرات مخربی در حوزه فکر و اندیشه و روان آن‌ها داشته باشد.

برگزاری دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در اراک

علی شعبانی مسئول برگزاری دوره هم گفت: این دوره چهارمین جلسه از اولین دوره تکمیلی تربیت مربی سواد رسانه و فضای مجازی به همت سازمان فضای مجازی سراج استان مرکزی و با حضور روحانیون، مبلغین، معلمین و برخی فعالین فضای مجازی برگزار شد.

هدف این دوره تربیت مربیان مسلط به فضای مجازی در استان مرکزی

شعبانی افزود: هدف این دوره تربیت مربیانی مسلط به فضای مجازی با نگاه تربیتی جهت تاثیر گزاری بر مخاطبین نوجوان و آخرین جلسه در سال ۹۷ است و ادامه این جلسات در سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

علی شعبانی سواد رسانه

 

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت