جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۴۳:۲۶

برنامه امروز دانشگاه اراک بدون حضور اعضای هیات نظارت تصویب شده‌است/ دانشگاه به حیات خلوت احزاب و جریان‌ها تبدیل شده‌است

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اراک در واکنش به برنامه امروز این دانشگاه که هیات نظارت بدون حضور اعضا مجوز آن را صادر کرده است، گفت: بنده به عنوان یکی از اعضای هیات نظارت اصلا از برگزاری چنین جلسه‌ای اطلاع نداشتم.

برنامه امروز دانشگاه اراک بدون حضور اعضای هیات نظارت تصویب شده‌است/ دانشگاه به حیات خلوت احزاب و جریان‌ها تبدیل شده‌است

حجت الاسلام ایمانی مقدم، مسئول نهاد رهبری دانشگاه اراک در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به برنامه امروز این دانشگاه که هیات نظارت بدون حضور اعضا، مجوز آن را صادر کرده است، گفت: ما انتظار داریم جامعه قانوگرا باشد و معلم قانوگرایی هم دانشگاه است؛ چرا که دانشگاه باید یک نهاد مستقل باشد و نباید تحت تاثیر جریان ها و احزاب ها قرا بگیرد.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه باید معلم و راهبر احزاب باشد نه جاده صاف کن آن، افزود: بنده به عنوان یکی از اعضای هیات نظارت اصلا از برگزاری چنین جلسه ای اطلاع نداشتم و می گویند که به شما پیامک دادیم؛ در حالی که بنده از پیامک هیچ اطلاعی ندارم.

 

مسئول نهاد رهبری دانشگاه اراک گفت: بهتر است هیات نظارت روال خاص خودش را داشته باشد تا استقلال دانشگاه حفظ شود؛ اما جالب آنجاست که حتی خود دبیر انجمن اسلامی دانشجویان نیز از این جریان اظهار نارضایتی می کند و در تماسی که با بنده داشته می گوید که به خاطر فشار دانشگاه مجبور به برگزاری این برنامه شده است.

 

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: من تعجب می کنم جلسه ای که خود دبیر که باید در خواست کننده باشد، می گوید من تحت فشار هستم و بنده را مجبور کردند؛ بنابراین این چه جلسه ای و با چه عنوانی بوده که برگزار شده، ما انتظار داریم که دانشگاه قانوگراتر باشد و در بحث های انتخاباتی هیجان ها باعث نشود که اعتدال تحت شعاع قرار بگیرد؛ اما متاسفانه این دانشگاه تبدیل به حیات خلوت احزاب و جریان ها شده است.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت