پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۵:۵۷

برنامه‌های عملیاتی برای توسعه ‌آشتیان ‌اجرا می‌شود‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرستان آشتیان در راستای رونق تولید و درآمدزایی به کار گرفته شود گفت: برنامه‌های عملیاتی برای توسعه شهرستان آشتیان تعریف و اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی؛

برنامه‌های عملیاتی برای توسعه ‌آشتیان ‌اجرا می‌شود‌

توسعه ‌آشتیان

برنامه‌های عملیاتی برای توسعه ‌آشتیان ‌اجرا می‌شود‌

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان آشتیان اظهار داشت: شهرستان آشتیان جایگاه و خدمات مشاهیر و نخبگان است که این مشاهیر کمتر معرفی شده‌اند و همچنین آشتیان سرزمین علوم نوین از جمله پزشکی و مهندسی است.

وی افزود: شهرستان آشتیان قدمتی به مدت پیش از اسلام دارد که با توجه به این قذمت طولانی گنجینه‌ای در خود نهفته دارد که هنوز هم بخش‌هایی از آن مورد توجه قرار نگرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: در شهرستان آشتیان مردان نام‌آور زیادی در عرصه علم، سیاست، و هنر پرورش یافته‌اند که آثار ارزشمندی هم از آنها به جای مانده که باید به این مسئله هم توجه ویژه‌ای شود.

حقیقی بیان کرد: به منظور افزایش توسعه آشتیان باید ظرفیت‌های فرهنگی آن رشد کند که در این راستا نیاز است که تصمیم جداگانه ای برای پیشرفت این شهرستان اتخاذ کرد که رشد تمام بخش‌ها را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: آشتیان ظرفیت‌های خوب و فراونی در زمینه کشاورزی، صنعت و گردشگری که در صورتی که به این ظرفیت‌ها توجه شود رونق تولید و درآمدزایی را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: دولت تسهیلاتی را در به بخش روستایی برنامه‌یزی کرده که آشتیان می‌تواند از این فرصت به منظور ایجاد اشتغال پایدار استفاده مناسب و صحیح را ببرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: ما باید به شکل ویژه شهرستان آشتیان را تماشا کنیم، اعتقاد ما این است که ما به سبب متفاوت بودن ظرفیت شهرستان‌ها نمی‌توانیم یک برنامه و هدف را برای تمام شهرستان‌ها تبیین کنیم در نتیجه باید برای هر شهرستان یک سیاست مشخص را پیش بگیریم که امیدواریم اجرای سیاست‌ها بتواند در توسعه همه جانبه شهرستان‌ها موثر باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت