دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۳۹:۰۷

برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی با محوریت “ایام فاطمیه” و “انقلاب اسلامی” اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه ۵ هزار برنامه در دهه فجر در سال گذشته در استان مرکزی اجرا شد گفت: برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی با محوریت “ایام فاطمیه” و “انقلاب اسلامی” تدوین و اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی:

برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی با محوریت “ایام فاطمیه” و “انقلاب اسلامی” اجرا می‌شود

دهه فجر

برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی با محوریت “ایام فاطمیه” و “انقلاب اسلامی” اجرا می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام عباس هاشمی شامگاه شنبه در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: سال گذشته حدود 5 هزار برنامه در استان به همت همکاران، فرمانداران و مسئولان کمیته‌های مختلف دهه فجر استان  برگزار شد که از این تعداد 790 برنامه مسابقات ورزشی و فرهنگی، 270 برنامه قرآنی، 277 سلسله همایش بود و برنامه‌های دیگر هم شامل منزلت زن و انقلاب اسلامی، دوره‌های آموزشی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها و غیره بوده است.

وی افزود: نخستین جلسه‌ای که سال گذشته تشکیل شد 23 کمیته استانی در این جلسه ایجاد و برنامه‌ها در این ستادها گردآوری شدند و همچنین در اراک هم ستاد شهرستان با ستاد استان ادغام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با ایام فاطمیه همزمان شده در نتیجه باید تدابیر و برنامه‌هایی که اندیشیده می‌شود علاوه بر حفظ حرمت ایام فاطمیه، حرمت انقلاب اسلامی را هم حفظ کند.

هاشمی بیان کرد: برخی از کمیته‌ها از ستاد تقاضای بودجه دارند تا بتوانند برنامه‌های خود را اجرا کنند این در حالی است که این بودجه باید از بودجه ادارات و نهادها تامین شود و ستاد تنها بودجه روزهای 12 و 22 بهمن را پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: دو هفته فرصت داریم که دستگاه‌های استان مرکزی برنامه‌هایی که قرار است اجرا شوند را تا ابتدای بهمن به ستاد ارسال کنند تا بتوانیم برنامه‌ها را آن گونه که شایسته است انجام دهیم و همچنین امسال هم قرار است که 23 کمیته تشکیل شود و هر مدیر و اداره مسئول یک ستاد باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت