یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۴۶:۴۳

برنامه‌های دشمن با هدف ایجاد شکاف و تفرقه در بین امت‌های اسلامی طراحی شده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه توهین‌های ترامپ نشان از بی‌هویتی سردمداران آمریکا دارد گفت: برنامه‌های دشمن با هدف ایجاد شکاف و تفرقه در بین امت‌های اسلامی طراحی شده است.

آیت‌الله دری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نجف‌آبادی:

برنامه‌های دشمن با هدف ایجاد شکاف و تفرقه در بین امت‌های اسلامی طراحی شده است

تفکر بسیجی

برنامه‌های دشمن با هدف ایجاد شکاف و تفرقه در بین امت‌های اسلامی طراحی شده است

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان اراک با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ملت و کشور اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن اگر گمان دارد که با این تهدیدات می‌تواند مقاومت و ایستادگی مردم همیشه در صحنه ایران را تحت‌الشعاع قرار دهد بسیار در اشتباه است و باید بداند در برابر این صحبت‌های گستاخانه، پاسخ محکم و دندان‌شکنی از سوی مردم و ملت ایران دریافت می‌کند.

وی افزود: همه برنامه‌های دشمن با یک هدف پیگیری می‌شود و آن ایجاد اختلاف و تفرقه در جهان اسلام است تا به منافع موردنظر خود دست یابد، اما اگر ملت‌های مسلمان بابصیرت و آگاهی با دشمن طرف شوند و در برابر مقاصد پلید آنها با درایت و هوشیاری ایستادگی کنند، به طور قطع دشمن در هدف خود موفق نمی‌شود.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: دشمن هرگز نباید مورد اعتماد ما واقع شود، همانگونه که امروز می‌بینیم در بسیاری از نقاط دنیا همچون میانمار، خون مسلمانان بی‌دفاع و بی‌گناه ریخته می‌شود و مجامع بین‌المللی، تحت فشار کشورهای استکباری در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

امام جمعه اراک با اشاره به طرح موضوع تجزیه عراق گفت: ما خواستار یکپارچگی عراق هستیم. وحدت، انسجام و حاکمیت قانون اساسی در این کشور اهمیت ویژه دارد و این جدایی طلبی‌ها اهداف استعماری را دنبال می‌کنند.

وی بیان کرد: هر گونه تجزیه طلبی در عراق محکوم است چراکه خلاف امنیت ملی عراق، ایران و دیگر کشورهای منطقه است این تلاش ها خیانت بزرگی است و باید هوشیاری لازم را داشت.

صنایع استان مرکزی نیازمند مدیریتی کارآمد و صحیح است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اعتراضات کارگران صنایع اراک در رابطه با دریافت حقوق معوقه در طول هفته‌های اخیر گفت: برخی از صنایع به سبب عدم برخورداری از مدیریت صحیح با چنین مشکلاتی مواجه شده اند که در این رابطه باید هر چه سریع‌تر مشکلات قشر کارگران رفع و مطالبات معوق آنان پرداخت شود.

وی افزود: از این کارگران درخواست داشتیم تا آرامش خود را حفظ کنند و در فضای آرام مطالبات خود را مطرح کنند، از سوی دیگر دستگاه‌های حافظ امنیت هم باید توجه داشته باشند و اعتراض این کارگران به سبب مسائل و مشکلات صنفی بوده و هدف بروز مشکلات امنیتی نیست.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: در دو روز گذشته به سبب حضور در جلسات سالیانه مجلس خبرگان در استان حضور نداشتم که با توجه به مشکلات کارری پیش‌آمده، باید با تلاش بسیار کارخانجات بزرگ و مادر استان همچون هپکو و آذرآب را احیا و حفظ کرد، البته کارگران این دو کارخانه را به آرامش و صبوری دعوت کردم، اما باید مشکلات آنها برطرف شود و این امر نیازمند استفاده از مدیران شایسته و دارای اهلیت است.

وی ادامه داد:  ما با مسئله امنیتی مواجه نیستیم بلکه مسئله فعلی یک مسئله صنفی است و کارخانجات باید احیا شوند و این امر کاملا ممکن است چراکه با اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می توان این صنایع بزرگ را حفظ کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت