یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۵۵:۳۸

برنامه‌ریزی سیستم حمل و نقل عمومی اراک برای ایام عید نوروز

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: بیش از ۶۰ هزار مسافر توسط پایانه‌های مسافربری بیرون شهری اراک جا به جا شدند.

برنامه‌ریزی سیستم حمل و نقل عمومی اراک برای ایام عید نوروز

برنامه‌ریزی سیستم حمل و نقل عمومی اراک

برنامه‌ریزی سیستم حمل و نقل عمومی اراک برای ایام عید نوروز

حجت‌الله مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به جا به جایی مسافران توسط پایانه‌های مسافربری بیرون‌شهری اظهار داشت: بهمن‌ماه امسال بیش از 60 هزار نفر توسط پایانه‌های مسافربری اراک جا به جا شد که این جابه جایی توسط 15 شرکت حمل و نقل عمومی فعال در این شهر انجام شده است.

وی افزود: سه پایانه مسافربری درحال حاضر در این سازمان فعال است که با 15 شرکت حمل و نقل عمومی کار خدمات‌رسانی به مردم را در زمینه حمل و نقل انجام می‌دهد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: تعداد 63 هزار و 773 نفر در بهمن‌ماه امسال از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شده‌اند که بیشترین تعداد مسافر در این مدت توسط اتوبوس‌های بیرون شهری با34 هزار و  394 نفر بوده و کمترین جابه جایی هم توسط خودروهای سواری با 47 هزار و  810 نفر بوده است.

مرادی بیان کرد: از میان 15 شرکت حمل و نقل عمومی تحت فعالیت این پایانه‌های این سازمان در بهمن‌ماه شرکت سیر و سفر بیهقی با 377 سرویس و میزان هفت هزار و  31 نفر مسافر بیشترین و شرکت آسیاسیر گیتی با 11 سرویس و 161 نفر سفر کمترین سهم جابه جایی مسافران را داشته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن ایام عید نوروز، پایانه‌های مسافربری اراک در روزهای پایانی سال آمادگی لازم و کامل را برای پذیرایی از هم‌وطنان دارند، بنابراین با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم به همه مسافران توصیه می‌‌کنیم که به منظور آسودگی خاطر در مسافرت‌های بیرون شهری خود نسبت به تهیه و رزرو به موقع بلیط اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به اطلاعات سفر، مراتب را از طریق شماره تلفن 34130500 اعلام کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت