دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۵۴:۱۰

برقراری پرواز‌های عتبات از فرودگاه اراک

مدیر فرودگاه اراک با بیان اینکه پرواز‌های عتبات از فرودگاه اراک برقرار می‌شود گفت: دفتر نمایندگی ایران ایر در اراک دایر می‌شود.

مدیر فرودگاه اراک:

برقراری پرواز‌های عتبات از فرودگاه اراک

فرودگاه اراک

برقراری پرواز‌های عتبات از فرودگاه اراک

رحیم حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به پرواز‌های از مقصد فرودگاه اراک اظهار داشت: پرواز‌ها به شکل قبل خود باقی هستند فقط پرواز‌های عتبات را داریم که با توجه به اعلام شروع پرواز‌های حج و زیارت از 15 مهرماه این پرواز‌ها شروع می‌شود و همچنین پرواز‌های تهران را هم از انتهای آبان ماه پیش رو داریم.

وی با اشاره به استقرار ایران ایر در استان مرکزی گفت: امروز قرار بر این است که جانمایی برای دفتر مرکزی ایران ایر را با حضور نماینده ایران ایر در استان مرکزی را داشته باشیم  که راه‌اندازی و افتتاح این دفتر در استان مرکزی سبب می‌شود که کمبود و مشکلی در زمینه پرواز در استان مرکزی نداشته باشیم.

مدیر فرودگاه اراک تصریح کرد: استاندار مرکزی با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر یک ملاقات حضوری داشت و این شرکت برای راه‌اندازی دفتر و نمایندگی در استان مرکزی اعلام موافقت کرد  و قرار است که این شرکت دفتر نمایندگی خود را در استان مرکزی دایر کند.

مدیر فرودگاه اراک با اشاره به آموزش خلبانی گفت: در مدت یک ماه آینده آموزش خلبانی را برای علاقه‌مندان به این رشته که این رشته را به عنوان شغل نگاه می‌کنند، برای نخستین بار در استان مرکزی آغاز می‌کنیم.

حسینی‌نسب عنوان کرد: افراد علاقه‌مند می‌توانند وارد این رشته شوند و آموزش‌های لازم را ببینند و در انتها خلبان هواپیمای مسافربری شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت