پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۴۸:۱۴

برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کمیجان از نمک پاشی و برف‌روبی ۶۵ کیلومتر راه اصلی و کوهستانی این شهرستان در پی بارش روز گذشته خبر داد.

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان خبر داد

برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان

برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی

برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان

به نقل از سلام کمیجان، بارش برف و باران از عصر روز جمعه تا بامداد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه، یک بار دیگر سرما و برودت هوا را در شهرستان کمیجان به اوج خود رساند و پس از چند روز هوای نسبتا سرد، مردم شهرستان کمیجان بارش برف و باران را به نظاره نشستند.

در مجموع ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کمیجان در ارتفاعات ۵ سانتیمتر برف بارید و نسبت به شهرهای دیگر استان مرکزی کمیجان دمای ۲ درجه سانتیگراد را به عنوان یکی از سردترین شهرهای استان تجربه کرد.

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان:

 برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان

علی داودی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان گفت: برف روبی و نمک پاشی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان از ساعات اولیه بارش برف در محورهای کوهستانی آغاز شد.

وی ادامه داد: در پی بارش سنگین برف در ارتفاعات و گردنه های «وفس» و «چهره قان» از عصر روز گذشته تا بامداد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه، تردد در محورهای مواصلاتی کمیجان با مشکل مواجه شد که با تلاش بی‌وقفه پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کمیجان در کمتر از ۱۶ ساعت تمامی محورهای کوهستانی شهرستان نمک پاشی و برف روبی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان تصریح کرد: اکثر محورهای کوهستانی کمیجان به دلیل برودت هوای سرد یخ زده بودند که راهداران مجبور شدند در طول ۱۶ ساعت گذشته ۲ بار عملیات نمک پاشی و برف‌روبی را به طور مداوم انجام دهند.

وی افزود: عملیات بازگشایی و برف‌روبی راه‌های شهرستان توسط ۲ اکیپ با به کارگیری ۳ دستگاه ماشین آلات برف‌روب سنگین و نیمه سنگین انجام شد؛ همچنین پرسنل راهداری کمیجان تاکنون نمک پاشی و برف‌روبی ۶۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را به پایان رسانده‌اند که میزان نمک و ماسه مصرفی حدود ۱۵ تُن بوده است.

داودی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی راه‌های کوهستانی در شهرستان کمیجان باز است. رانندگان بایستی برای تردد در محورهای سردسیر و کوهستانی از تجهیزات زمستانی و ‌زنجیرچرخ استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت