پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۲۷:۳۹

بررسی چالش‌ها و مشکلات کشاورزان منطقه با حضور وزیر جهاد کشاورزی

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از برررسی مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان های محلات و دلیجان با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خبر داد:

بررسی چالش‌ها و مشکلات کشاورزان منطقه با حضور وزیر جهاد کشاورزی

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛  به سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر وزیر جهاد کشاورزی ضمن بازدید از زیرساخت‌های کشاورزی منطقه دلیجان و محلات، مشکلات حوزه‌های قنوات روستایی، دامداران و باغداران را بررسی می‌کند.

سلیمی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه صنعت گل و گیاه و متوقف شدن شهرک گلخانه‌ای دلیجان گفت: امیدواریم با تصمیماتی که در حضور وزیر جهاد کشاورزی گرفته می‌شود این مشکلات برطرف شود.

وی به طرح توسعه دهکده گل و گیاه محلات هم اشاره‌ای کرد و ادامه داد: پیگیری‌های هم در خصوص موافقت با اجرای فاز دوم دهکده گل و گیاه محلات خواهیم داشت.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بابیان اینکه وزیر جهاد بازدیدی هم از زیرساخت‌های کشاورزی هر دو شهرستان خواهند داشت بیان کرد: همچنین برخی باغات شهرستان خشک‌شده‌اند و کشاورزان جهت آب مصرفی خود مشکلاتی دارند که امیدواریم با دستورات وزیر جهاد کشاورزی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت نهاده‌ها افزایش داشته است ادامه داد: متأسفانه واردات در بخش‌هایی که مشکل داخلی نداریم صورت می‌گیرد که امیدواریم با حضور وزیر جهاد کشاورزی راجع به این موضوعات هم تصمیمات مؤثری گرفته شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت