دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۰۴:۲۴

بررسی تنگناهای ۶ صنعت بزرگ استان مرکزی با دستور وزیر صنعت‌

استاندار مرکزی گفت: تنگناهای ۶ صنعت بزرگ استان مرکزی با دستور وزیر صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی تنگناهای ۶ صنعت بزرگ استان مرکزی با دستور وزیر صنعت‌

۶ صنعت بزرگ استان مرکزی

بررسی تنگناهای ۶ صنعت بزرگ استان مرکزی با دستور وزیر صنعت‌

سیدعلی آقازاده شنبه شب در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی با مردم استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ‌ملت ما به تعبیر مقام معظم رهبری 22 بهمن تماشایی را خلق خواهند کرد و مردم فهیم و انقلابی کشور با حضور حماسی خود در صحنه، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخار انقلاب اسلامی به یادگار می‌گذارند.

آقازاده تصریح کرد: افتخارات و دستاوردهای کنونی انقلاب اسلامی با گذشته قابل مقایسه نیست این درحالیست که در استان مرکزی میزان راه‌های ریلی کنونی به سه برابر نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و طول محورهای مواصلاتی با رشد 800 درصدی نسبت به چند دهه گذشته افزایش یافته است.

استاندار مرکزی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال در استان مرکزی گفت: امسال در برنامه‌های ایام الله دهه مبارک در 12 شهرستان استان مرکزی برنامه‌هایی پیش بینی شد و بیش از 650 خانواده معظم ‌شاهد و ایثارگر مورد تفقد و سرکشی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بیش از 810 طرح اقتصادی، صنعتی و خدماتی در استان مرکزی به بهره برداری رسید که بیش از 60 درصد از حجم سرمایه گذاری های انجام شده  توسط بخش خصوصی انجام شده است.

تولید تولید 250 مگاوات برق خورشیدی با سرمایه‌گذاران در استان مرکزی

استاندار مرکزی با اشاره به اقدامات در استان مرکزی گفت: با توجه به اقلیم جغرافیایی استان امسال تولید 250 مگاوات برق خورشیدی با سرمایه‌گذاران در شهرهای مختلف در دستور کار بوده این درحالیست که امروز همدلی و انسجام مناسبی بین نیروهای اجرایی استان وجود دارد.

آقازاده  ادامه داد: پوشش صدا و سیما در استان مرکزی به حدود 98 درصد رسیده و این افتخار ارزشمندی است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در چهار ماه گذشته مجموعه مدیریت استان اولویت خود را در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی مبتنی بر اشتغال پایدار برنامه‌ریزی کرده است.

آقازاده اضافه کرد: در یک ماه اخیر برخی از وزرا و مسئولان ارشد کشور برای بررسی تنگناهای پیش رو و تصمیمات لازم به استان مرکزی سفر کردند.

وی بیان کرد: در ماه های اخیر اشتغال پایدار و بهره‌مندی از تسهیلات رونق اقتصادی در روستاها با حضور مقامات کشور بررسی شد که در این راستا تنگناهای 6 صنعت بزرگ استان مرکزی با کارشناسی های انجام شده با دستور وزیر صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

آقازاده بیان کرد: تنگناهای واحد صنعتی هپکو نیز در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت