دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۷:۵۲

برد شیرین و وداع تلخ برای نمایندگان فوتسال استان مرکزی

آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی نمایندگان فوتسال استان مرکزی به پایان رسید با این وجود تیم شهرداری ساوه به علت قرار گرفتن در انتهای جدول به لیگ پایین تر سقوط کرد.

لیگ برتر فوتسال کشور؛

برد شیرین و وداع تلخ برای نمایندگان فوتسال استان مرکزی

به نقل از نارخبر، آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، شامگاه جمعه با پیروزی نمایندگان فوتسال استان مرکزی به پایان رسید با این وجود تیم شهرداری ساوه به علت قرار گرفتن در انتهای جدول به لیگ پایین تر سقوط کرد.

برد شیرین و وداع تلخ برای نمایندگان فوتسال استان مرکزی

تیم شهرداری ساوه با این که سقوطش از هفته های پیش قطعی شده بود برای ثبت خاطره ای خوش پا در میدان مسابقه گذاشت تا وداع تلخ و شیرینی با لیگ برتر فوتسال داشته باشد.

شهرداری ساوه در آخرین بازی خود مقابل تیم مقاومت البرز صف آرایی کرد و از همان ابتدای بازی سعی کرد توپ و میدان را در اختیار بگیرد، هر دو تیم موقعیت گلزنی بیشماری داشتند ولی این تیم شهرداری ساوه بود که توانست پنج بار دروازه تیم حریف را باز کند و تنها سه بار تورهای دروازه اش به لرزه در بیاید تا بازی با نتیجه پنج بر سه خاتمه یابد.

گلزنان این بازی برای تیم شهرداری آقایان نصراله مومن ، رضا تمیزی ، ناصر بابایی و میثم نوری (دو بار) بودند و برای تیم مقاومت البرز،  علیرضا ابوالقاسمی پور ، امیرحسین داودی ، فرشاد حامدیان گلزنی کردند.

فوتسال ساوه تیم شهرداری ساوه  سن ایچ

فصل رویایی برای سن ایچ ساوه

تیم سن ایچ ساوه توانست با برد شیرین در آخرین بازی لیگ برتر فوتسال با وجود این که اولین سابقه حضورش را در سطح برتر فوتسال کشور تجربه می کرد، یک فصل رویایی برای خود و تماشاگران ساوجی رقم بزند.

این تیم ساوجی با این برد در مقابل تیم قدرتمند شهروند ساری و کسب ۴۱ امتیاز توانست در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد و به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

تیم سن ایچ در این بازی با برنامه وارد زمین شد و تیم شهروند هر چقدر تلاش کرد نتوانست از فشار حملات ساوجی ها دربیاید تا در نهایت با نتیجه پنج بر سه بازی به سود سن ایچ تمام شد.

گلزنان این بازی برای تیم سن ایچ ساوه مهدی کریمی  ( ۳بار) ، علی مروتی و رضا سپندار بودند و برای تیم شهروند ساری علی عامری (گل به خودی)، امیرحسین رسولی ، حمیدرضا ره انجام  گلزنی کردند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت