جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۳۶:۰۸

برخی موسسات در اراک در حال اجرای سند 2030 هستند

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: برخی موسسات در اراک در حال اجرای سند 2030 هستند.ماه جاری آخرین فرصت برای توقف اجرای سند 2030 در اراک است.

کارشناس مسائل فرهنگی:

برخی موسسات در اراک در حال اجرای سند 2030 هستند

به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، عاشق‌حسینی در دیدار با جمعی از والدین و خانواده‌های نگران کلانشهر اراک به دلیل اجرای پنهان سند 2030  و فعالیت مشکوک برخی از افراد و موسسات در استان مرکزی که در حسینیه الغدیر اراک برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از همه توان خود استفاده می‌کند تا ملت ایران را از یاد امام زمان (عج) غافل کند.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سند 2030 غافل کردن مردم از امام زمان (عج) و اهداف عالی انقلاب اسلامی  است.

کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه سند 2030 یونسکو هرگونه تربیت الهی و دینی را خلاف حقوق بشر می‌داند اما آموزش جنسی را جزء حقوق کودکانی که حتی به بلوغ جنسی نرسیده‌اند، بر می‌شمرد، ادامه داد: براساس سند 2030 می‌خواهند مکتب اسلامی ما را با مکتب لیبرالیسم مطابقت دهند.

عاشق‌حسینی با اشاره به اینکه برخی از مسئولین برای اجرای این سند عجله داشتند، افزود: بر اساس گزارشات رسیده تا کنون 30 کارگروه بدون اعلام رسمی، بدون نظر مجلس شورای اسلامی و شواری عالی انقلاب در راستای اجرای سند 2030 برگزار شده و شعار دگرگونی جهان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: دبیر کمیسیون یونسکو ایران را به عنوان کشور پیشگام در اجرای تدارکات لازم برای سند 2030 معرفی کرده است و از طرف کشورهای غربی از ایران تقدیر کرد.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه این سند هم ما و هم دشمنان را غافلگیر کرد، ادامه داد: دشمن معتقد است که اگر زن در خانواده حیا و تقوا را از دست بدهد جامعه از آن دشمنان خواهد شد.

عاشق‌حسینی گفت: نرخ رشد جمعیت ایران صفر است یعنی در 20 سال آینده تمامی مهدکودک‌ها به خانه سالمندان تبدیل خواهند شد و خانواده هیچ تعریفی نخواهد داشت.

وی افزود: دشمنان به بهانه رصد رشد جمعیت از ایران خواسته تا به آنها گزارش دهد و مسئولان نیز به این امر متعهد شده‌اند.

کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه مسئولان کشور می‌گویند سند 2030 را داوطلبانه اجرا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان قوانینی را که خود نوشته‌اند امضا نمی‌کنند، اما به ما می‌گویند امضا کنید.

عاشق‌حسینی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی براساس قانون موظف است بر قراردادها به ویژه قراردادهای خارجی نظارت کند و این در حالی است که سند 2030 اصلا به مجلس نرفته و مسئولان آن را امضا کرده‌اند.

وی بیان داشت: قراردادهای بین‌المللی برچه اساسی امضا می‌شوند در حالی که از مجاری قانون رد نمی‌شوند.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه تعریف دشمن از قشر آسیب‌پذیر در مقایسه با تعریف این عنوان در ایران متفاوت است، ادامه داد:  در ایران منظور از قشر آسیب‌پذیر افراد کم‌درآمد هستند، اما در کشورهای غربی همجنس بازان قشر آسیب‌پذیر نامیده شده  و معتقد هستند که دولت باید از آنها حمایت و امنیت را برایشان فراهم کند.

عاشق‌حسینی افزود: دشمنان مسائل دینی را ضد حقوق بشر و سلیقه‌ای دانسته و معتقدند باید از کتب حذف شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد در این سند خانواده را از بین ببرد، ادامه داد: نگاه لیبرال به حقوق کودک، زن، آموزش‌و‌پرورش و…  در  سند 2030  با مکتب اسلام تناقض‌های بنیادی زیادی دارد.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: در سند 2030 موضوع عقیم کردن کارتن خواب‌ها مطرح شده است آیا بهتر نیست به جای این امر کاری کنیم که دیگر کارتن‌خوابی وجود نداشته باشد.

عاشق‌حسینی بیان کرد: در بخشی از وصیت‌نامه امام خمینی(ره) آمده است: همه باید بدانند که آزادی به شکل غربی موجب تباهی می‌شود و برهمه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب بوده و باید از آزادی‌های مخرب جلوگیری شود.

وی گفت: متاسفانه یکی از مسئولان استان شهر اراک را صدمین شهری اعلام کرده که مردم آن از آمادگی لازم برای اجرای سند 2030 برخوردار هستند و این موضوع در سازمان یونسکو ثبت شده که اراک جز شهرهای آموزش‌پذیر است.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: گاهی مواقع حماقت اثرش پررنگ‌تر از خیانت است، شاید قصد و غرضی در آن نباشد اما در حال رخ دادن می‌باشد.

عاشق‌حسینی با اشاره به اینکه دشمن نباید فکر کند که می‌تواند هر بلای سر شهر اراک بیاورد اظهار کرد: مخالفان اجرای این سند زیرنظر رهبری و پرچم ولایت قدم برمی‌دارند، در این حوزه نباید کسی خود سرانه رفتار کند، زیرا ممکن است حق مظلوم واقع شود بنابراین بدون اجازه مقام معظم رهبری حرکتی نخواهیم کرد.

وی بیان داشت:  یک موسسه مردم نهاد در اراک با اجرای این سند همسو است و با عناوین کلاس‌های تقویتی و … در راستای  این سند حرکت می‌کند؛  البته باید گفت برخی از اعضای این موسسه واقعا خبر ندارند که مسئولان بالادستی آنها چه تصمیماتی را برایشان گرفته‌اند.

 کارشناس مسائل فرهنگی گفت: اجرای سند 2030 در اراک از حاشیه شهر آغاز شده است و کسی نمی‌تواند منکر رخ دادن و اجرای آن شود.

عاشق‌حسینی افزود: اجرای سند 2030 در اراک باید تا دی ماه متوقف شود و مخالفان این طرح فرصتی را تا این روز به مسئولان و اجرا کنندگان سند 2030 می‌دهند و اگر این امر اتفاق نیفتد و به اجرای سند ادامه دهند به مقامات ذی‌ربط در تهران مراجعه خواهیم کرد.

گفتنی است در این مراسم مخالفان اجرای پنهانی سند 2030 طوماری را برای اعلام اعتراض خود امضا کردند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت