یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۷:۱۳

تصادف شدید کامیون با وانت در اراک راننده جوان را به کام مرگ کشاند

تصادف شدید کامیون با وانت در کمربندی شمالی اراک انتهای روستای گاوخانه راننده جوان را به کام مرگ کشاند.

تصادف شدید کامیون با وانت در اراک راننده جوان را به کام مرگ کشاند

تصادف شدید کامیون با وانت در اراک راننده جوان را به کام مرگ کشاند

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی وانت، نیروهای عملیاتی ایستگاه 140 و 220 به همراه گروه امداد و نجات ایستگاه 100 بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، خود را به کمربندی شمالی، انتهای روستای گاوخانه رساندند.

معاون عملیات سازمان که به اتفاق آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود در این مورد گفت: یک دستگاه خودروی وانت پیکان به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت جلو یک دستگاه خودروی کامیون برخورد کرده بود.

وی افزود: بر اثر شدت این برخورد، خودروی وانت تا قسمت انتهای آن به زیر کامیون رفته و متلاشی شده بود و راننده این وسیله نقلیه در میان آهن پاره های اتاقک آن، گرفتار شده بود.

معاون عملیات سازمان در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق هر دو خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات مشغول امدادرسانی به راننده خودروی وانت شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان و با بریدن قسمت هایی از بدنه خودرو، راننده جوان را که متاسفانه در دم جان باخته بود از داخل اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه خارج کرده و برای انتقال به آرامستان به عوامل حاضر در صحنه تصادف دادند.

نیروهای عملیاتی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن جاده و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به ماموریت خود پایان دادند. علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت