یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۲:۳۲

برخورد با رانندگان خاطی در جاده‌های استان مرکزی تشدید می‌شود

رئیس پلیس راه استان مرکزی با بیان اینکه برخورد با رانندگان خاطی در جاده‌های استان مرکزی تشدید می‌شود گفت: نظارت بر ترددها در جاده‌های استان مرکزی افزایش می‌یابد.

برخورد با رانندگان خاطی در جاده‌های استان مرکزی تشدید می‌شود

برخورد با رانندگان خاطی

برخورد با رانندگان خاطی در جاده‌های استان مرکزی تشدید می‌شود

به نقل ازتسنیم،آغاز فصل بهار و تعطیلات نوروز فرصتی برای انجام سنت حسنه و اسلامی صله رحم است که از دیرباز در بین مردم ایران وجود داشته است.

از سوی دیگر بخشی از مردم این ایام تعطیلات را غنیمت شمرده و با سفر به نقاط مختلف کشور از دیدنی‌ها و اماکن و جاذبه‌های گردشگری کشور بهره‌مند شده و استفاده می‌کنند.

با توجه به افزایش حجم ترددها در جاده‌ها و افزایش سطح سفرهای جاده‌ای و حتی درون شهری طرح‌های مختلفی در راستای تسهیل سفرها و همین طور ایجاد بستر لازم برای سفرهایی آسوده و ایمن در سطح کشور در حال اجرا است.

این طرح‌ها که از روزهای پایانی سال و در ایام آخرین ماه اسفند آغاز و تا اواسط فروردین‌ماه نیز ادامه داد، در راستا افزایش سطح ایمنی سفرها و ایجاد بستر سفری خوش و ایمن برای مسافران تدارک دیده می‌شود.

در این راستا و به منظور بررسی اقدامات و طرح‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز توسط دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان، خبرگزاری تسنیم استان مرکزی اقدام به برگزاری میزگرد بررسی فعالیت‌های امدادی و خدماتی در استان مرکزی با حضور مسئولان دستگاه‌های متولی کرده است.

در این نشست “سرهنگ ایرج کهریزی” رئیس پلیس راه استان مرکزی، “محمد محمدی” مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی و “علی زندی‌فر” مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به تشریح برنامه‌ها و اقدامات پیش رو در نوروز 97 در راستای تسهیل سفر مسافران نوروزی پرداختند.

مشروح سخنان “سرهنگ ایرج کهریزی” رئیس پلیس راه استان مرکزی در این میزگرد در زیر می‌آید:

تسنیم: لطفا درباره اجرای طرح ترافیکی نوروز 97 در استان مرکزی توضیح دهید؟

کهریزی: طرح ترافیکی نوروز 97 تا پایان 15 فروردین به مدت 21 روز در سراسر استان مرکزی با شعار پرهیز از خطر و آرامش در سفر اجرا می‌شود.

در تعطیلات نوروز 55 تیم �

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت