شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۴۲:۴۵

برجام ثابت کرد بر اساس هیچ قاعده و منطقی نمی توان به آمریکا اعتماد کرد/تاریخ مصرف یکه تازی آمریکا در سلطه بر دیگران تمام شده است

رضایی گفت:برجام یک قرارداد بین المللی است و وقتی که به راحتی زیر پا گذاشته می شود نشان می دهد که در عرصه ی بین المللی آمریکاییها قابل اعتماد نیستند و براساس هیچ قاعده و منطقی نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

برجام ثابت کرد بر اساس هیچ قاعده و منطقی نمی توان به آمریکا اعتماد کرد/تاریخ مصرف یکه تازی آمریکا در سلطه بر دیگران تمام شده است

برجام

برجام ثابت کرد بر اساس هیچ قاعده و منطقی نمی توان به آمریکا اعتماد کرد/تاریخ مصرف یکه تازی آمریکا در سلطه بر دیگران تمام شده است

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش، در خصوص اظهارات ترامپ،گفت: اظهارات ترامپ نشان داد که آمریکاییها راهبرد جدیدی مقابل برابر ایران در پیش گرفته اند.به این معنا که رئیس جمهور خود را به عنوان یک دیوانه نشان می دهند، دیوانه ای که براساس قانون گاو بازی بخواهد در میان سایر کشورها وحشت ایجاد کند تا برای کشورشان امتیاز کسب کند.

رضایی اظهار کرد: از ابتدا پیش بینی می شد که آمریکاییها پس از برجام به دنبال ایجاد یک فضای پر التهاب خواهند بود تا وارد یک عرصه جدید شده و ایران را وادار به عقب نشینی کنند و ایران تسلیم اراده و فرمان آنها شود.

تاریخ مصرف یکه تازی آمریکا در سلطه بر دیگران تمام شده است

وی افزود: رفتار و گفتار ترامپ نشان می دهد که تاریخ مصرف یکه تازی آمریکا در سلطه بر دیگران به اتمام رسیده است. حتی همپیمانان قدیمی آمریکا حاضر نیستند که دیگر روابط خود را همانند قدیم ادامه دهند. اعتبار آمریکا نسبت به قبل کم، و از جنبه های مختلف دچار آسیب شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استراتژی آمریکا در مناطق خلیج فارس و غرب آسیا با شکست مواجه شده و به همین خاطر عصبانی و به دنبال راهی برای خروج از این شکستها و حقارتها هستند.

رضایی اضافه کرد: اظهارات و رفتارهای ترامپ خیلی عجیب نیست، ملت ما آمادگی این گونه واکنشها را داشته است. مواضع جمهوری اسلامی مستحکم، منطبق بر عزت، حکمت و مصلحت است و مقتدرانه کار خود را ادامه می دهد. در درون کشور نیز اتحاد و انسجام بین گروهها، احزاب و جریانات وجود دارد تا شاهد برچیده شدن سلطه ی آمریکا در سراسر جهان باشیم.

وی یادآور شد: همه جهان در مقایسه احوالات ترامپ می بینند که در این مدت منطق قابل قبولی از خود نشان نداده است. ترامپ ادبیات سخیفی را در پیش گرفته که رو به شکست است. آمریکای الان دیگر آمریکای گذشته نیست و همه ملل را از خود رانده است. مواضع سایر کشورها در برابر آمریکا، به جزء کشورهایی که به خاطر حیات سیاسی خود وابسته به آمریکا هستند، دلیلی بر اثبات این مدعا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: منطق ترامپ پذیرفته نیست چراکه حرف قابل قبولی برای هیچ کشوری ندارد.

رضایی خاطرنشان کرد: اظهارات ترامپ پیش از آنکه به برجام ضربه بزند به جایگاه و وجهه آمریکا و ترامپ ضربه زده است. برجام یک قرارداد بین المللی است و وقتی که به راحتی زیر پا گذاشته می شود نشان می دهد که در عرصه ی بین المللی آمریکاییها قابل اعتماد نیستند و براساس هیچ قاعده و منطقی نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت