شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۲۶:۳۸

برای مقابله با دشمنان نیازمند جهاد علمی و خودسازی هستیم

نماینده ولی فقیه در استان همدان باتاکید براستفاده دشمن ازابزارهای نوین برای ضربه زدن به نظام گفت:برای مقابله با این توطئه ها نیازمندجهادعلمی وخودسازی هستیم.

آیت الله محمدی درهمایش طلایه داران تبلیغ در اراک؛

برای مقابله با دشمنان نیازمند جهاد علمی و خودسازی هستیم

آیت الله غیاث الدین طه محمدی

برای مقابله با دشمنان نیازمند جهاد علمی و خودسازی هستیم

به نقل از اراک امروز؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش طلایه داران تبلیغ در اراک به جایگاه رفیع روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: همه علما وظیفه دارند مبانی اسلام را برای مردم تبیین کنند.

photo_2017-05-25_12-00-46

 محمدی با اشاره به مشکلات متعددی که در جامعه وجود دارد اظهار کرد: علما و روحانیون می توانند با روشنگری هایی که انجام می دهند بسیاری از مشکلات را مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه روحانیون بک الگو در بین مردم هستند بیان کرد: روحانیون باید توجه داشته باشد که تمام رفتارهایشان برای مردم الگو است و نباید کارهایی را انجام دهند که مردم به واسطه مشاهده آن از اسلام فاصله بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: امروز شرایط تبلیغ دین با گذشته متفاوت است و برای اینکه بتوانیم موفق باشیم باید مطالب را به روز برای مردم بیان کنیم تا اثر گذاری بیشتری داشته باشد.

محمدی با تاکید بر اینکه دشمن با تمام ابزارهای نوین برای ضربه زدن به نظام دست به کار شده است گفت: برای مقابله با این توطئه های دشمنان نیازمند جهاد علمی و خودسازی هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه دشمن زیر ساخت های اعتقادی مردم را هدف گرفته است ادامه داد: باید با تمام توان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

۱۱۰۰ مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام می شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۱۰۰مبلغ دینی برای فعالیت های مذهبی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی این استان اعزام شدند.

photo_2017-05-25_12-00-45

حجت الاسلام صفر قربانپور از آمادگی مساجد استان برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در دهه مساجد(۱۰ روز آخر ماه شعبان) حدود ۲ هزار مسجد در نقاط مختلف استان مرکزی برای ماه مبارک رمضان غبار روبی شده اند که در همه این مساجد نماز جماعت اقامه و محافل انس با قرآن کریم نیز برگزار می شود.

وی گفت: تشریح و تبیین جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام، ترویج و گسترش اخلاق اسلامی، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و آگاه سازی جوانان از توطئه های فرهنگی دشمنان از مهمترین محورهای سخنرانی های مبلغان دینی اعزامی در ماه مبارک رمضان است.

قربانپور اظهار کرد: توزیع قرآن کریم وبرپایی آیین جزء خوانی قرآن در نقاط مختلف شهری و روستایی از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان است.

وی اضافه کرد: در شب های قدر نیز اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در مساجد و تکایای شاخص استان در نظر گرفته شده و در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز دسته ها و هیات های مذهبی آیین عزاداری شهادت مولای متقیان را برگزار می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی یکی از موضوعات مهم را اصل حاکمیت نظام و ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: مبلغین باید در این خصوص روشنگری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی نیز گفت: در استان مرکزی شاهد جرم و جنایت های مختلفی هستیم که برخی زیاد و برخی هم کم اتفاق می افتد.

عبداللهی اظهار کرد: جرائم علیه تمامیت معنوی نیز شامل توهین و افترا، نشر اکاذیب و …است که میزان آن در اراک و استان مرکزی قابل تامل است.

photo_2017-05-25_12-00-30

وی به نقش روحانیون در اثر بخشی در جامعه اشاره کرد و افزود: بسیاری از جرایم را با فرهنگ سازی می توان در جامعه کاهش داد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن با نقش های مختلف قصد ضربه زدن به نظام را دارد خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و انجام کارهای فرهنگی می توان مانع عملی شدن بسیاری از این نقشه های دشمنان شد.

photo_2017-05-25_12-00-54 photo_2017-05-25_12-00-53

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت