یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۳۰:۳۷

بخش صادرات باید مورد توجه قرار گیرد

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش صادرات در کشور باید مورد توجه قرار گیرد گفت: روند کشور باید به سمت پیشگیری از فشار به قشر متوسط و ضعیف جامعه باشد.

بخش صادرات باید مورد توجه قرار گیرد

صادرات

بخش صادرات باید مورد توجه قرار گیرد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،محمدرضا منصوری عصر امروز در مراسم معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: دوره ریاست و پست‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد موقت بوده ولی مهم استفاده مطلوب از توان برای ارائه عملکرد در دوران تصدی است.

وی افزود: یکی از نقاط ضعف ما طولانی شدن اجرای پروژه‌ها است، قطعا باتوجه به بودجه 97 و کاهش بودجه در حوزه عمرانی و انقباض بودجه‌ای که داریم اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار ضعیف است و تنها را برون رفت از این وضعیت وارد کردن درآمد به کشور است و این مهم با صادرات میسر است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از طرح‌های موفق دولت تدبیر و امید اجرای برنامه طرح تحول سلامت بود و اقدامات خوبی طی چهار سال انجام شد و رضایت مردم را به همراه داشت ولی با توجه به بودجه سال 97 ممکن است روند اجرای این طرح ضعیف باشد، آنچه مهم است مدیریت هزینه‌ها و مالی است که موتور خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشود.

منصوری بیان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری که چند سالی است بحث اقتصاد را مطرح می‌کنند چراکه امروز جنگ اقتصادی است، بنابراین روند باید به سمتی برود که قشر ضعیف و متوسط جامعه بیشتر از این تحت فشار نباشند.

وی ادامه داد: در طی 38 سالی که از پیروزی  انقلاب اسلامی می‌گذرد در حوزه بهداشت به شهرستان ساوه ظلم بزرگی شده چراکه تنها شهرستان در کشور هستیم که طی 38سال احداث یک بیمارستان را داشته باشیم و قطعا به دلیل قطب صنعتی و راه‌اندازی راه‌آهن جمعیت ساوه به مراتب بیشتر خواهد بود بنابراین وجود یک بیمارستان متناسب با ظرفیت‌های شهرستان ضروری خواهد بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت