جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۰۶:۲۲

با اعمال سیاست بومی گرایی 2 فصل دیگر به لیگ برتر می رسیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با اعمال سیاست بومی گرایی و استفاده از بازیکنان نوجوان و جوان اراکی 2 فصل دیگر به لیگ برتر می رسیم.

با اعمال سیاست بومی گرایی 2 فصل دیگر به لیگ برتر می رسیم

لیگ برتر

با اعمال سیاست بومی گرایی 2 فصل دیگر به لیگ برتر می رسیم

علی حنطه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: استان مرکزی به خصوص شهرستان اراک استعدادهای بسیار ارزشمندی در رشته فوتبال دارد که به دلایل مختلف این استعدادها به شکوفایی و خودنمایی نرسیده است.
وی ادامه داد: رویکرد اصلی تیم فوتبال آلومینیوم اراک استفاده از بازیکنان بومی است و با بهره گیری از این استعدادها می توانیم تا 2 فصل آینده در لیگ برترحضور یابیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از روز یکشنبه 18 تیرماه فعالیت خود را در این تیم آغاز کرده است، بیان کرد: بازیکنان در 2 نوبت صبح و عصر در تمرینات فشرده هوازی، فنی و تاکتیکی حاضر می شوند و شرایط جسمانی و روحی همه بازکنان مطلوب ارزیابی می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تمرینات تخصصی را با تاخیر حدود یک ماهه آغاز کرده ایم، یک اردوی فشرده هشت روزه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده که در این اردو ضمن انجام سه نوبت تمرینات هوازی و تاکتیکی، سه مسابقه تدارکاتی نیز با تیم های مشهدی در نظر گرفته شده است.
حنطه ادامه داد: قراردادم با تیم فوتبال آلومینیوم یک فصل است اما با شرایط ویژه ای امکان تمدید آن نیز وجود دارد که در فصل اول یارگیری و شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم در دستور کار قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه برخی از رسانه های استان مرکزی نسبت به حضور در تیم فوتبال آلومینیوم اراک عکس العمل نشان داده و به تخریب پیشینه ورزشی من اقدام کرده اند، تاکید کرد: بزرگترین مربیان فوتبال جهان نیز برای نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی های خود نیاز به فرصت دارند و و انتظار می رود هواداران و رسانه ها این فرصت را به مجموعه جدید تیم آلومینیوم بدهند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک فصل گذشته را با رتبه نهمی جدول لیگ دسته یک کشور فصل را به پایان برد.
لیگ 96 – 97 لیگ آزادگان نیز از 18 مرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت