جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۴۲:۵۹

باند سارقان حرفه‌ای در خمین متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اعضای باند سارقان حرفه‌ای در خمین شناسایی و دستگیر شدند.

باند سارقان حرفه‌ای در خمین متلاشی شد

سارقان حرفه‌ای در خمین

باند سارقان حرفه‌ای در خمین متلاشی شد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عملیات ماموران کلانتری 12 شهرستان خمین با اقدامات موفق پلیسی، اعضای یک باند سرقت حرفه‌ای در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای این باند حرفه‌ای سارقان در ادامه روند بررسی‌های پلیس به هشت فقره سرقت در شهرستان خمین طی یک ماه گذشته اعتراف کردند.

سردار عزیزی به دستگیری اقلام قاچاق در دلیجان هم اشاره کرد و ادامه داد: خودروی کامیون حامل ضایعاتی که اقلام قاچاق جابجا می‌کرد هم در عملیات روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان دلیجان توقیف شد.

وی عنوان کرد: 500 میلیون ریال انواع کالای قاچاق از قبیل  18 هزار لوح فشرده و تعدادی کفش، کیف و البسه زنانه از این خودرو کشف شد که در این عملیات رانندگی خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق اینترنتی در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین فردی که با سوء استفاده از اعتماد پسر عمویش ،اطلاعات حساب او را به دست آورده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب او می‌کرد با شکایت شاکی و در تحقیقات کارشناسان پلیس فتای استان دستگیر شد.

عزیزی بیان کرد: شهروندان باید نسبت به تغییر دوره  رمز عبور کارت‌های حساب خود اقدام و از در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب به دیگران خودداری کنند.

دستگیری کلاهبرداران در خنداب با چک پول‌های تقلبی

وی ادامه داد: 2 فرد کلاهبرداری که با ارائه چک پول‌های تقلبی قصد کلاهبرداری از کسبه شهرستان خنداب را داشتند در عملیات سریع پلیس شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در بازرسی از وسایل همراه این افراد مبلغ 35 میلیون ریال چک‌پول تقلبی، کشف شد و دو متهم دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در عملیات روز گذشته پلیس شهرستان آشتیان هم دو دستگاه خودروی سواری که در حال جابجایی البسه و کفش‌های قاچاق بودند، شناسایی و متوقف شدند که هر دو نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت