پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۰۳:۱۱

باقیمانده معوقات کارگران شرکت آذرآب اراک پرداخت می‌شود

محمد رضا حاجی پور گفت: بخشی از معوقات کارگری مجموعه آذرآب پرداخت شده وبا نخستین دریافتی از پالایشگاه اصفهان معوقات باقیمانده هم پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

باقیمانده معوقات کارگران شرکت آذرآب اراک پرداخت می‌شود

آذرآب

باقیمانده معوقات کارگران شرکت آذرآب اراک پرداخت می‌شود

به نقل از تسنیم، با اشاره به معوقات مجموعه آذرآب اظهار داشت: مقداری از معوقات کارگری مجموعه آذرآب به‌دنبال پیگیری‌های انجام شده پرداخت شد و بخش باقیمانده را هم در صحبتی که با معاون سیاسی امنیتی استاندار داشتیم قرار بر این شد که با نخستین دریافتی از پالایشگاه اصفهان یا قراردادهایی که دارند پرداخت کنند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با معاون سیاسی امنیتی استاندار داشتیم و مدیران مجموعه و نماینده کارگران آذرآب هم حضور داشتند، مسائل و مشکلات این مجموعه مطرح شد و یک سری سوء تفاهمات بین کارگران و مدیران مجموعه بود که با توضیحاتی که مدیران این مجموعه ارائه کردند و صحبت‌هایی که کارگران داشتند این سوء تفاهمات برطرف شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: همچنین مقرر شد با توجه به اینکه دو طرف مجموعه چه کارگران و چه مدیران در یک کشتی هستند و اگر اتفاقی بیفتد و مشکلی پیش بیاید همه با هم دچار چالش می‌شوند برای برطرف کردن مشکلات آن تلاش شود.

حاجی‌پور بیان کرد: شرکت آذرآب چند پروژه خوب دارد، قراردادی هم به‌تازگی با پالایشگاه اصفهان عقد کرده و قرار بر این است که از محل پیش‌پرداخت‌هایی که از این قراردادها حاصل می‌شود معوقات کارگران این مجموعه هم پرداخت شود.

وی ادامه داد: بنابراین معوقات کارگران به‌زودی از محل دریافتی‌هایی که از قراردادهای بسته شده به دست می‌آید پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت