جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۴۲:۱۳

بازگشت به سنگر تولید و اشتغال در دو نوبت کاری

رئیس شورای اسلامی کارگران آذرآب اراک گفت: در نخستین روز کاری هفته آتی، کارگران خدوم این شرکت با روحیه ای مضاعف در سنگر تولید و اشتغال باز می گردند.

رئیس شورای اسلامی کارگران آذرآب:

بازگشت به سنگر تولید و اشتغال در دو نوبت کاری

بازگشت به سنگر تولید و اشتغال در دو نوبت کاری

مهدی پورصفایی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حقوق معوق کارگران عصر امروز عصر به حساب آنان واریز شد و امیدواریم سنگر اشتغال و تولید همواره بر مدار رونق و پویایی حرکت کند.
وی افزود: کارگران پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی با همت مضاعف و روحیه ای سرشار از سرزندگی به محیط کارخانه بازمی گردند و در 2 نوبت کاری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
پور صفایی اظهار کرد: عصر روز جاری با تلاش مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، حقوق معوق کارگران به حساب آنان واریز شد و با توجه به اینکه این امر در ساعت پایانی روز جاری بود، فرصتی برای حضور در پشت دستگاه های تولید نبود اما بی شک با اتمام تعطیلات، کارگران با انرژی و توان مضاعف چرخ صنعت تولید را به حرکت در خواهند آورد.
شرکت صنایع آذرآب اراک از صنایع پیمانکاری عمده کشور است که در سال 1364 در اراک آغاز به کار کرد.
این شرکت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی ،مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.
تنگناها و مشکلات کارگران دو شرکت هپکو و آذرآب در روز گذشته با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی بررسی شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت