دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۳۹:۱۹

بازگشایی مراکز تعويض پلاک از ۶ اردیبهشت ماه در استان مرکزی

‌رئيس پليس راهور استان گفت:مراکز تعويض پلاک و شماره گذاري با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي مي‌توانند از روز شنبه شروع به کار کنند.

‌رئيس پليس راهور استان گفت:

بازگشایی مراکز تعويض پلاک از ۶ اردیبهشت ماه در استان مرکزی

سرهنگ سید علی حسینی ‌رئيس پليس راهور استان مرکزی گفت: برابر دستورالعمل جديد وزارت بهداشت و ستاد ملي مبارزه با کرونا، مراکز تعويض پلاک و شماره گذاري با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي مي‌توانند فعاليت کنند.

وي افزود: بعد از دريافت اين دستورالعمل و جلسات هماهنگي با روساي شماره گذاري و شرکت‌هاي پيمانکار درباره مراکز تعويض پلاک برگزار شد و کارشناسان پليس راهور از مراکز تعويض پلاک بازديد و موارد ابلاغي از سوي وزارت بهداشت به صورت مستمر با وضع موجود در مراکز تعويض پلاک بررسي می شود .

رئيس پليس راهور استان گفت: اين پروتکل‌هاي بهداشتي ابلاغ شده شامل کنترل ورودي‌هاي مراکز تعويض پلاک از طريق تب سنج، ضدعفوني کردن اين مراکز، استفاده از تجهيزات پيشگيري از کرونا براي کارکنان و مراجعه کنندگان، رعايت فاصله در بين مراجعه کنندگان و … است.

حسینی افزود: البته به منظور جلوگيري از شلوغي و ازدحام مراجعه کنندگان به مراکز تعويض پلاک پذيرش به صورت خودرو‌هاي زوج و فرد انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس خودروهایی که آخرین عدد سمت راست پلاک آنها زوج میباشد می توانند در روز های زوج و خودروهایی که آخرین عدد سمت راست آنها فرد می باشد ، می توانند در روزهای فرد برای دریافت خدمات شماره گذاری به این مراکز مراجعه کنند

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت