یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۲۵:۲۶

بازرسی‌ از جایگاه‌های سوخت و CNG استان مرکزی انجام شد

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: بازرسی‌ از جایگاه‌های سوخت و CNG استان مرکزی انجام شد.

بازرسی‌ از جایگاه‌های سوخت و CNG استان مرکزی انجام شد

بازرسی‌ از جایگاه‌های سوخت و CNG

بازرسی‌ از جایگاه‌های سوخت و CNG استان مرکزی انجام شد

به نقل ازتسنیم،حسن مهرعلی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در رابطه با زمان رسیدگی به شکایات اگر در 48 ساعت رسیدگی نشود بازرسان اخطار دریافت می‌کنند، بنابراین حداکثر 48 ساعت برای رسیدگی به شکایات وجود دارد.

وی افزود: تیم بازرسی ویژه بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای بازرسی از جایگاه‌های CNG را انجام داده‌اند اما یک مقدار در این جایگاه‌ها در بحث اعمال مقررات مشکل داریم، در مورد اماکن قضایی بلافاصله پلمپ می‌کنیم اما در این مورد نمی‌توانیم.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: اماکن تهیه و توزیع غذا به دو دسته تقسیم می‌شوند، اماکن حساس از 28 اسفندماه تا دوم یا سوم فروردین‌ماه اماکن حساس ما هستند برای بازرسی، قنادی‌ها گرید یک را در بازرسی دارند اما خوار و بار فروشی‌ها گرید دو که براساس گریدبندی انجام شده بازرسی‌ها انجام می‌شود.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های استان مرکزی هم با اشاره به ویروس آنفلوانزا گفت: در گذر زمان با سه نوع آنفلوانزا ممکن است رو به رو شویم، یکی جهانگیری که سویه جدید وارد می‌شود و جمعیت جهان نسبت به آن ایمنی ندارند و خساسیت بسیار بالا است و ممکن است بسیاری از مردم درگیر آن شوند و هر 10 تا 30 سال یک بار اتفاق می‌افتد.

علی منصوری بیان کرد: آنفلوانزای فصلی که در کشور ما با شروع فصل پاییز شروع می‌شود و تا اوایل بهار هم ادامه دارد و پیک بیماری معمولا در دی‌ماه و بهمن‌ماه است، برای این نوع واکسن وجود دارد که خود این هم شامل سه نوع آنفلوانزا است، برای این نوع واکسن وجود داشته و از اواخر شهریور یا اوایل مهرماه باید تزریق شود و لازم نیست همه افراد بلکه گروه‌های حساس لازم است که این واکسن را تزریق کنند.

وی ادامه داد: یکی هم آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است که در مدت چند سال اخیر اتفاق می‌افتد، برخی از تیپ‌های قابلیت انتقال به انسان را هم دارد و در افرادی اتفاق می‌افتد که تماس طولانی‌مدت با پرندگان دارند و این نوع قابلیت انتقال از انسان به انسان را ندارند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های استان مرکزی عنوان کرد: این موضوع پرورش طیور ما را هم تحت تاثیر قرار داده و در سال گذشته شاهد معدوم‌سازی چندین مرغداری و فرآورده‌های آنها از جمله تخم مرغ شدیم.

منصوری اضافه کرد: خوشبختانه در کشور مورد انسانی را در زمینه تلفات مربوط به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نداشتیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت