جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۳۸:۲۶

بازداشت مدیران شهرداری برای تحقیق درخصوص فساد مالی

کریمی گفت:در پی بازداشت های اخیر، بخاطر تحقیقات در خصوص فساد مالی، شورای شهر ساوه طی جلسه ای در راستای جلوگیری از ایجاد خلل در انجام امور شهرداری جانشین شهردار را انتخاب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه؛

بازداشت مدیران شهرداری برای تحقیق درخصوص فساد مالی

بازداشت مدیران شهرداری

بازداشت مدیران شهرداری برای تحقیق درخصوص فساد مالی

به نقل از نار خبر، در پی بازداشت های اخیر، بخاطر تحقیقات در خصوص فساد مالی، شورای شهر ساوه طی جلسه ای در راستای جلوگیری از ایجاد خلل در انجام امور شهرداری، جانشین شهردار را انتخاب کرد.

سعید کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: با توجه به حوادث اخیر شهرداری ساوه و به جهت جلوگیری از بروز اخلال در انجام امور با استعلام از مراجع قانونی ، شورای اسلامی شهر ساوه در دویست و چهارمین جلسه و با اکثریت آرا آقای مجید اصدق را با تفویض اختیارات قانونی به عنوان جانشین شهردار انتخاب کرد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: امید است با تعامل و درایت نامبرده امورات به نحو احسن انجام پذیرد و مردم با نبود شهردار دچار مشکل نشوند.

کریمی که در دوره آتی شورای شهر به همراه محسن فیاضی تنها اعضایی هستند که مجدد منتخب مردم شدند، بیان کرد: لازم به ذکر است که این امر پس از تصویب در هیات تطبیق فرمانداری و طی مراحل قانونی اجرایی می شود.

گفتنی است پس از ورود دستگاه های اطلاعاتی برای تحقیق در خصوص فساد مالی در شهرداری ساوه، چند نفر از اعضای شورای شهر ساوه و مدیران شهرداری بازداشت و بازجویی شدند ولی حکم قطعی محکومیت آنها فعلا گزارش نشده است.

امام جمعه ساوه نیز با اشاره به فساد اداری تاکید کرد: از دستگاه قضایی ساوه به خاطر مبارزه با فساد حمایت می کنیم و درخواست قاطعیت برخورد با عوامل، در هر سطحی که باشند را داریم، ریشه فساد باید از ادارات و مدیران شهر ساوه برچیده شود و بیت المال به جای خود برگردد.

وی افزود: از دادستان می خواهم که به طریق قانونی این شورا را منحل و مردم را راحت کنند، یک عده که محاکمه شدند و با مشکلاتی مواجه بودند، کار مردم را قفل کردند پس زودتر کنار بروند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت