سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۳۸:۳۳

ایجاد ۶۰ هزار مترمربع زیربنای ورزشی توسط سپاه در استان مرکزی/ اجرای ۷۰ پروژه محرومیت زدایی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از ایجاد ۶۰ هزار مترمربع زیربنای ورزشی توسط سپاه روح الله در سطح استان خبر داد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

ایجاد ۶۰ هزار مترمربع زیربنای ورزشی توسط سپاه در استان مرکزی/ اجرای ۷۰ پروژه محرومیت زدایی

زیربنای ورزشی

ایجاد ۶۰ هزار مترمربع زیربنای ورزشی توسط سپاه در استان مرکزی/ اجرای ۷۰ پروژه محرومیت زدایی

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در گفتگو با دیار آفتاب؛ با بیان اینکه ایجاد ۶۰ هزار مترمربع زیربنای ورزشی توسط سپاه روح الله در استان در دست اجرا است, گفت: تاکنون ۵۰ درصد از این فضاهای ورزشی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کریمی اظهار کرد: تاکنون ۱۱ سالن ورزشی هزار و ۵۰ متری و ۳۸ سالن ورزشی ۵۷۰ متری ساخته شده توسط سپاه در سطح استان مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسیده  است.

وی ادامه داد: این فضاها به منظور فعالیت‌های مختلف ورزشی و برگزاری جشن‌های مذهبی و همچنین برای استفاده در مواقع ضروری و بحرانی به کار می‌رود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه ضرایب در نظر گرفته شده برای مناطق محروم که تحت اختیار استانداری است نیازمند بازنگری هستند, افزود: این ضرایب در سال های گذشته تعیین شده اند و امروز نیازمند بازنگری هستند.

وی با اشاره به اینکه در اختیار داشتن اطلاعات مناسب از مناطق محروم استان کمک می کند با اعتباراتی که در اختیار داریم محرومیت را به حداقل برسانیم, بیان کرد: سپاه روح الله استان مرکزی از طریق اعتباراتی که از محل قرار گاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت زدایی در اختیار دارد, می تواند در رفع محرومیت به دولت کمک کند.

کریمی به اجرای طرح های محرومیت زدایی در ۷۰ روستای استان اشاره کرد و گفت: این طرح ها در سه شهرستان شازند، خمین و خنداب اجرایی شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین طرح های محرومیت زدایی در ۱۴ روستای شهرستان زرندیه که بیشتر آن ها از امکانات حداقلی هم برخوردار نیستند با همکاری ارتش در دست اجرا است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت