جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۴۸:۳۹

ایجاد شعبه وام صندوق کمیته امداد برای مددجویان در تمام استان‌ها پیگیری می‌شود

رئیس کمیته امداد کشور گفت: ایجاد شعبه وام صندوق کمیته امداد برای مددجویان در تمام استان‌ها درحال پیگیری است.

رئیس کمیته امداد در اراک:

ایجاد شعبه وام صندوق کمیته امداد برای مددجویان در تمام استان‌ها پیگیری می‌شود

شعبه وام صندوق کمیته امداد

ایجاد شعبه وام صندوق کمیته امداد برای مددجویان در تمام استان‌ها پیگیری می‌شود

به نقل از تسنیم، پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با استاندار مرکزی با اشاره به تسهیلات اشتغال اظهار داشت: تسهیلات اشتغال در راستای شعار دولت دوازدهم برای کمیته امداد مبنی بر ریشه‌کنی فقر مطلق با حمایت دولت و مجلس از یک‌هزار میلیارد تومان به دو هزار و 100 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: امیدواریم که ‏این شعار محقق شود و روزی برسد که شاهد هیچ فقیری در کشور نباشیم، با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به تولید و اشتغال در کنار اقتصاد مقاومتی وظیفه مسئولان سنگین‌تر شده که یکی از این رسالت‌های سنگین تلاش در مسیر اشتغالزایی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه اشتغالزایی انجام شد که سه هزار نفر در استان مرکزی از تسهیلات 42 میلیارد تومانی استان در زمینه ایجاد اشتغال بهره‌مند شدند.

فتاح بیان کرد: ایجاد شعبه وام صندوق کمیته امداد برای مددجویان در تمام استان‌ها درحال پیگیری است و از دولت تقاضا داریم بودجه‌ای را برای این صندوق درنظر گرفته و مساعدت داشته باشد تا بتوانیم تسهیلات بدون بهره‌ای را به مددجویان این نهاد ارائه کنیم.

وی با اشاره مشکلات مسکن مددجویان گفت: در زمینه برطرف‌سازی مشکلات مسکن قشر مددجو از شهرداری‌ها تقاضا می‌شود که زمینی را با قابلیت ساخت‌وساز به کمیته امداد واگذار کند تا این نهاد نسبت به ساخت واحدهای مسکونی به نام متقاضیان اقدام کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: طبق آمار 2 هزار و 500 نیازمند فاقد مسکن داریم که 30 درصد آنها در روستاها و مابقی در شهرها سکونت دارند.

فتاح عنوان کرد: کاهش 10 درصدی جمعیت کمیته امداد بیانگر حمایت مردم از کمیته امداد و اقدامات مطلوب و ارزشمند این نهاد در توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به تشکیل نهاد کمیته امداد توسط امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و یکی از نهادهای مهم در زمینه پرداختن به محرومان و رسیدگی به نیازمندان است که در این مسیر نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت