سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۱۶:۰۹

ایجاد بیش از ۱۱۰ کیلومتر، راه برون شهری در استان مرکزی

مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: بیش از ۱۱۰کیلومتر راه برون شهری در استان مرکزی ایجاد و احداث شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی؛

ایجاد بیش از ۱۱۰ کیلومتر، راه برون شهری در استان مرکزی

مجید شارقی

ایجاد بیش از ۱۱۰ کیلومتر، راه برون شهری در استان مرکزی

 مجید شارقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به فعالیت‌های راه و شهرسازی در استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین تکالیف ما ساخت و توسعه شبکه راه‌های استان مرکزی است که به جدیت و تلاش در حال پیگیری و اجرا بوده و هست.

وی افزود: روند احداث این راه‌ها و پروژه‌ها در قالب آزادراه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی و روستایی به صورت مستمر پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازمه، عقد قرارداد با پیمانکاران ذیصلاح روند اجرایی می‌شود.

شارقی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده در طی چهارسال اخیر بالغ بر62.5 کیلومتر راه اصلی و 54.3 کیلومتر راه روستایی در سطح استان مرکزی احداث شده است.

رئیس شورای حمل و نقل استان مرکزی خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و 860کیلومتر راه اصلی شامل آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی و 4هزار و 408کیلومتر راه روستایی شامل آسفالت، شوسه و… در استان مرکزی توسط اداره کل راه وشهرسازی احداث شده است.

 وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این استان در مسیر کریدور شمال – جنوب و جنوب- مرکز کشور قرار دارد، در سال‌های اخیر علیرغم محدودیت اعتبارات تخصیص یافته، پروژه‌های متعددی را با هدف ارتقاء هرچه بیشتر وضعیت شبکه راه‌های این استان کلید زده‌ایم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت