پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۵۲:۰۴

ایجاد بخشداری داودآباد با دستور ویژه وزیر کشور

سید مهدی مقدسی، از دستور ویژه وزیر کشور برای انجام کار کارشناسی پیرامون ایجاد بخش جدید در شهرستان اراک به مرکزیت شهر داوود آباد خبر داد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد بخشداری داودآباد با دستور ویژه وزیر کشور

سید مهدی مقدسی

ایجاد بخشداری داودآباد با دستور ویژه وزیر کشور

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: با توجه به پیگیری‌های قبلی صورت گرفته به ‌منظور ایجاد یک بخش جدید در حوزه شهرستان اراک به مرکزیت شهر داودآباد مجدداً مذاکرات با  وزیر کشور انجام شده است.

مقدسی با اشاره به اینکه پیگیری ایجاد بخش جدید در اراک به بعد از انتخابات موکول شده بود اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات و کاهش حساسیت‌ها پیرامون تقسیمات کشوری مقرر شد وزیر کشور دستور ویژه برای انجام کار کارشناسی در این زمینه صادر کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم استانداری، فرمانداری و اداره کل تقسیمات کشوری گزارش مناسب را برای ایجاد این بخش به مرکز شهر داوود آباد ارائه کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شهر داودآباد مشکلات متعددی را در بخش های مختلف دارند خاطرنشان کرد: امیدواریم ایجاد بخش جدید در این شهر که همواره از خواسته به‌حق مردم منطقه بوده است قسمتی از مشکلات را کاهش دهد.

شهر داودآباد در ۳۲ کیلومتری شمال شرقی اراک و در بخش مرکزی واقع شده و از لحاظ جغرافیایی با فاصله ۳کیلومتری از کویر وتالاب زیبای میقان در منطقه کویری قرار دارد.

داودآباد از سال ۸۲ تبدیل به شهر شده و جمعیتی بیش از هفت هزار نفر را در خود جای داده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت