شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۲۴:۵۵

اکثر معتکفین در مساجد کلانشهر اراک از قشر جوان هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اکثر معتکفین در مساجد کلانشهر اراک از قشر جوانان هستند، گفت: 185 مسجد در سطح استان مرکزی میزبان معتکفین هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

اکثر معتکفین در مساجد کلانشهر اراک از قشر جوان هستند

معتکفین

اکثر معتکفین در مساجد کلانشهر اراک از قشر جوان هستند

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربانپور در جمع خواهران معتکف در مسجد ولایت شهرستان اراک اظهار کرد: معتکف شدن توفیق الهی می‌خواهد که شامل حال شما بزرگواران درگاه حق‌تعالی شده است که باید شکرگزار این فرصت طلایی باشید.

وی با اشاره به اینکه اکثر معتکفین در مساجد کلان‌شهر اراک از قشر جوانان هستند، تصریح کرد: 185 مسجد در سطح استان مرکزی میزبان معتکفین هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی‌ تأکید کرد: مادران و خواهرانی که در این فضای معنوی در کنار یکدیگر در محیطی پاک و بی‌آلایش با خدای خویش مناجات دارید حتماً دعای طلب باران را مدنظر قرار دهید تا کشاورزان عزیزمان در این شرایط حساس بی‌آبی از نعمت باران و بارش‌های الهی محرم نباشند.

قربانپور اظهار کرد: جای بسی شکر دارد که اکثر معتکفین از قشر جوان هستند و این سیلی محکمی است بر دهان یاوه‌گویانی است که در فضا مجازی و وب با انتشار مطالبی افکار عموم را مسموم می‌کردند که جوانان در مراسم اعتکاف حضور کم‌رنگی دارند.

وی با اشاره به دعای بافضیلت و گره‌گشای  ام داود بیان داشت: دعای مادران و عنایت خاص پروردگار متعال بسیاری از گره‌ها و مشکلات جوانان  ازجمله اشتغال، ازدواج و مسکن آنها را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت