شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۵۸:۲۵

اولین تقویم جامع گردشگری استان مرکزی تدوین شد

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: برای نخستین بار تقویم جامع گردشگری استان مرکزی مشتمل بر ایام مربوط به آئین و رسوم، مشاهیر و مفاخر، جشنواره‌ها و روزهای خاص تدوین شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی:

اولین تقویم جامع گردشگری استان مرکزی تدوین شد

علیرضا ایزدی اظهار داشت: با توجه به اهمیت نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها، همایش‌ها، استارت آپ ها و سایر رویدادهای گردشگری در امر بازاریابی و تبلیغات گردشگری و به منظور تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان در راستای حمایت و برند سازی آنها، به همت معاونت گردشگری در ماه‌های اخیر مطالعه اولیه‌ای روی رویدادهای گردشگری استان انجام گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: در این تقویم ۴۵ رویداد گردشگری و فرهنگی استان معرفی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این تقویم به پورتال اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آدرس www.markazitourist.ir مراجعه کنند.

وی گفت: انتظار می‌رود با تدوین تقویم سالیانه رویدادهای گردشگری استان و درج این رویدادها در تقویم سالیانه استانی و کشوری بتوانیم نسبت به تقویت و معرفی هر چه بیشتر آداب و رسوم تلاش کرده و به منظور برند سازی این رویدادهای منتخب گردشگری در راستای جذب گردشگر فرهنگی داخلی و خارجی اقدام کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی تاکید کرد: تدوین تقویم گردشگری استان یکی از اقدامات کوچک اما مهم در حوزه برند سازی است و در حقیقت می‌تواند به یک برنامه برای دستگاه‌ها تبدیل شود.

ایزدی در پایان گفت: این تقویم که برای نخستین بار با چنین کیفیتی تهیه شده در هر ماه، روزهایی را مشخص می‌کند که می‌بایست در آن روزها برنامه‌هایی را ارائه داد تا بتوان گام در راه توسعه گردشگری استان گذاشت.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت