یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۱۶:۰۱

اولویت اصلی سازمان اوقاف کشور طرح امین موقوفات

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:توسعه طرح امین موقوفات و خروج از سیستم کارمند محوری مهم ترین اولویت این نهاد است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

اولویت اصلی سازمان اوقاف کشور طرح امین موقوفات

اولویت اصلی اوقاف کشور

به گزارش پیک راستان به نقل از خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حجت الاسلام خاموشی در جمع برخی از اعضای امین موقوفات افزود: پیشینه و سابقه ی فعالیت های مرتبط با اوقاف و امور خیریه از قبیل بقاع متبرکه ،مساجد و موقوفات به صورت مردم محور بوده و احیای این اولویت مهم در دستور کار سازمان اوقاف قرار گرفته و کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه باید نقش نظارتی بر این فعالیت ها داشته باشند‌.

وی حفظ عین (و افزایش منافع موقوفات را از مهم ترین اولویت های، وظایف امین موقوفات بیان کرد و گفت :در صورتی که در ارزیابی ها عملکرد امین موقوفات ضعیف باشد ادامه همکاری با آنها میسر نمی شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت :انتصاب امین موقوفات بر اساس ماده پنج قانون اوقاف در کشور کلید خورده که استان مرکزی در انتصاب امین موقوفات از استان های پیشتاز کشور است.

وی تصرح کرد:بهره گیری متناسب با تخصص و دانش امین موقوفات باید در دستور کار قرار بگیرد چرا که در غیر این صورت بهره وری لازم از رقبات و موقوفات محقق نمی شود.

حجت الاسلام خاموشی در پایان تاکید کرد :به روز رسانی اجارات نیز یک مورد مهم در تامین اعتبارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که باید مورد توجه امین های موقوفات قرار بگیرد.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت