شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۴۸:۵۷

اهدای ۵۴ فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان خندابی

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان خنداب از اهدای ۵۴ فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان خندابی تا پایان دهه مبارک فجر خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خنداب خبر داد

اهدای ۵۴ فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان خندابی

اهدای ۵۴ فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان

اهدای ۵۴ فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان خندابی

به نقل ازخبرگزاری دیارآفتاب،سعید کریمی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنداب با تاکید بر لزوم ترویج و تسهیل در امر ازدواج گفت: کمیته امداد شهرستان خنداب به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان تحت پوشش این نهاد حمایتی تا پایان دهه فجر امسال، ۵۴ فقره جهیزیه به ارزش ۳۶ میلیون ریال و ۲۲ فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش ۱۲ میلیون ریال به جوانان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا می‌کند.

کریمی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان یک وظیفه همگانی است، بیان‌کرد: کمیته امداد در اقدامی خداپسندانه از سال  ۱۳۷۰ تاکنون با تدارک جهیزیه برای نوعروسان و پرداخت هدیه ازدواج به تازه دامادهای تحت حمایت زمینه ازدواج آسان تعدادی از دختران و پسران جوان را فراهم کرده است.

وی افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان، پرداخت هدیه ازدواج به اولاد ذکور خانواده‌ها، معرفی زوجین به بانک‌های عامل برای دریافت وام ازدواج، برگزاری کلاس‌های آموزش و مشاوره قبل از ازدواج، اهدای جهیزیه به بانوان مطلقه و شوهر از دست داده زیر ۵۰ سال که اقدام به ازدواج مجدد کرده‌اند و اهدای جهیزیه موردی به نیازمندان از اقدامات کمیته امداد در ترویج سنت پسندیده ازدواج است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنداب، خاطرنشان‌کرد: با مشارکت خیرین بخش قابل توجهی از کم هزینه‌های ازدواج و جهیزیه به متقاضیان اهدا شده است و مابقی نیز تا پایان دهه مبارک فجر در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت